فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

مازندران در تولید گلها و گیاهان زینتی فضای باز ، رتبه نخست کشور را دارد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، رئیس انجمن علمی گل و گیاهان زینتی کشور در حاشیه جلسه ستاد برگزاری نخستین همایش گل و گیاه زینتی در رامسر با اشاره به رتبه نخست مازندران در تولید گلهای زینتی فضای باز در کشور گفت: درحوزه گیاهان گلخانه ای نیزاین استان در جایگاه چهارم کشور قرار دارد.

آزادی با بیان اینکه گل و گیاه ، نقش مهمی در اشتغالزایی و ارزآوری دارد میزان صادرات در  شرایط فعلی را 400 میلیون دلار اعلام و پیش بینی کرد تا چند سال آینده این میزان به بیش از یک میلیارد دلار برسد.

سروری فرماندار رامسر نیز در این نشست ، وجود فرودگاههای رامسر و نوشهر و حضور تولیدکنندگان توانمند را ظرفیتی مناسب برای صادرات گل و گیاه و تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و ایجاد نمایشگاه دائمی گل و گیاه در این شهرستان با مشارکت بخش خصوصی و تولیدکنندگان را خواستار شد.
نخستین همایش بین المللی گیاهان بومی با حضور 100 کارشناس گل و گیاه  و 50 مهمان خارجی 10 تا 14 اردیبهشت سال آینده در رامسر برگزار می شود.
مازندران بزرگترین تولیدکننده گیاهان زینتی فضای باز
مازندران بزرگترین تولیدکننده گیاهان زینتی فضای باز

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.