فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

قدس آنلاین – اراک : معاون پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی در محلات گفت: برای نخستین بارگلکاران محلاتی، ظرفیت های پرورش گل را به عنوان نماینده صنعت گل و گیاه زینتی ایران در نمایشگاه بین المللی گل روسیه به نمایش می گذارند.



محمد رضا شفیعی افزود: نمایشگاه بین المللی گل روسیه در هشتم شهریور ماه امسال به مدت سه روز در مسکو برگزار می شود.
وی ادامه داد: گلکاران محلات در این نمایشگاه گل های گلدانی، آپارتمانی و فضای باز خود را در قالب یک غرفه عرضه می کنند.
معاون پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی در محلات بیان کرد: معرفی ظرفیت های تولید کل و حضور هدفمند ایران دربازاریابی و صادرات گل و گیاه زینتی در کشور روسیه هدف شرکت در این نمایشگاه بین المللی است.
شفیعی بیان کرد: کنسرسیومی در شهرستان محلات متشکل افراد حقیقی و حقوقی ایجاد شده تا با انسجام و هماهنگی روند حضور در نمایشگاه بین المللی گل روسیه را پی بگیرد.
وی گفت: روسیه دومین وارد کننده گل و گیاه به ویژه گل های شاخه بریده است که هم اینک نیاز خود را هلند، اکوادر، اسرائیل و کنیا تامین می کرد.
شفیعی بیان کرد: این کشور سالانه دو تا سه میلیارد دلار گل و گیاه وارد می کند در صورتی که همه صادرات گل و گیاه ایران در سال 40 تا 50 میلیون دلار است.
وی گفت: به دلیل کیفیت پایین گل های تولیدی وارداتی از این چهار کشور و گرانی محصول، حضور هدفمند و برنامه ای گلکاران محلاتی در نمایشگاه بین المللی گل روسیه می تواند در تقویت بازاریابی این محصول برای ایران اثرگذار باشد
شفیعی افزود: در صورتی که از شهرستان محلات بتواند بخشی از نیاز گل و گیاه روسیه را تامین کند تحول چشمگیری در صنعت گل این شهرستان به وجود می آید.
گلکاران محلاتی نماینده صنعت گل و گیاه زینتی ایران در نمایشگاه بین المللی گل روسیه
گلکاران محلاتی نماینده صنعت گل و گیاه زینتی ایران در نمایشگاه بین المللی گل روسیه

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.