فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

خبرگزاري آريا- مسئول مرکز تحقيقات، آموزش و مشاوره فضاي سبز شهرداري منطقه 20 از برپايي دوره هاي آموزشي رايگان گل و گياه ويژه فصل بهار خبر داد.


  به گزارش خبرگزاري آريا،سيد محمد مرتضوي با اعلام اين خبر گفت: همزمان با فرا رسيدن فصل بهار، آموزش رايگان نگهداري از گل و گياه با هدف آشنايي و ترغيب شهروندان به نگهداري  گل و گياه  و فضاي سبز شهري با  عناوين چيدمان سبز در آپارتمان ، تغذيه و حاصلخيزي خاک، کشت زعفران، باغ شيشه اي، گياهان آپارتماني، گل هاي فصلي، پرورش قارچ و ... به صورت تئوري و عملي برگزار مي شود.

مرتضوي گفت: در اين مرکز علاوه بر برگزاري دوره اي کلاس هاي آموزشي نگهداري و تکثير گياهان، مشاوره گياه پزشکي براي معاينه و درمان گونه هاي گياهي بيمار در آزمايشگاه تخصصي انجام مي شود.

وي با بيان اينکه هماهنگي لازم براي بازديد دانش آموزان از آزمايشگاه و گلخانه اين مرکز انجام شده است،افزود:  شهروندان مي توانند براي ثبت نام به  مرکز تحقيقات ، آموزش و مشاوره فضاي سبز شهرداري منطقه 20 واقع در شهرري بعد از چهار راه چشمه علي – بزرگراه شهيد کريمي - جنب پل امام علي (ع) – بوستان فجر مراجعه کنند و يا با شماره تلفن هاي 33394939 و 33742821 تماس بگيرند.
فراخوان دوره هاي آموزشي رايگان گل و گياه در جنوب تهران
فراخوان دوره هاي آموزشي رايگان گل و گياه در جنوب تهران

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.