فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹         
  

تهران / خبرگزاری صدا و سیما
یک مقام پلیس هند روز شنبه گفت دست کم 40 کودک در ایالت اوتار پرادش در شمال این کشور در پی مصرف دانه های گیاهی سمی در یک جنگل، مسموم و در بیمارستان بستری شدند. 


به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از دهلی نو، این مقام پلیس که خواست ناشناس بماند، گفت :«کودکان روز جمعه برای بازی در روستای ساهاولی در منطقه مظفرناگار به جنگل رفته بودند. آنها در جنگل دانه ها را جمع آوری کردند و خوردند. آنها بلافاصله دچار تهوع شدند و به یک بیمارستان دولتی انتقال یافتند.»

گفته می شود خطر از 36 کودک دور شده است اما چهار نفر از آنها به سبب وخیم شدن حالشان در هنگام شب برای درمان بهتر به یک بیمارستان دیگر انتقال یافتند.

40 کودک در هند در پي خوردن دانه هاي گياهي سمي مسموم شدند
40 کودک در هند در پي خوردن دانه هاي گياهي سمي مسموم شدند

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.