فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸         
  

وزیری مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: توسعه و تکمیل زنجیره‌های تولید صنعت طیور از مهم‌ترین اولویت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنایع کشاورزی در استان قم است.

  جوان از قم؛  اولویت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنایع کشاورزی به سرمایه‌گذاری در بخش صنایع کوچک تبدیلی از جمله بسته‌بندی و فرآوری تخم‌مرغ، گوشت سفید و قرمز، انواع میوه‌جات به‌ویژه انار، انگور، پسته، سبزی‌ها و صیفی‌جات، آجیل و خشکبار و انواع گیاهان دارویی است .

وزیری مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قم بیان کرد: طرح‌های صنایع تبدیلی که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی است، که توسعه و تکمیل زنجیره‌های تولید صنعت طیور نیز از بخش‌هایی است که برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان قم موردتوجه قرار دارد .

وی افزود: صنایع تبدیلی ارزش‌افزوده در محصولات کشاورزی را به‌دنبال دارند در چنین شرایطی باید با فرآوری سالم و طبیعی محصولات کشاورزی می‌توان ارزش‌افزوده مناسبی در محصولات کشاورزی ایجاد کرد .

وی در پایان خاطر نشان کرد:  صنایع کوچک تبدیلی، نیازهای استانی، منطقه‌ای و ملی و برگشت سرمایه را از مهم‌ترین فاکتورهای اولویت سرمایه‌گذاری در بخش صنایع کشاورزی برشمرد

سرمایه گذاری صنایع کوچک تبدیلی در بخش کشاورزی
سرمایه گذاری صنایع کوچک تبدیلی در بخش کشاورزی

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.