فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

مجموعه نمایشگاههای دائمی شهر گل ویژه کمک به کودکان کار در ماههای محرم و صفر امروز در جنب پارک آب و آتش تهران افتتاح شد. 

آقای بهادری فرد دبیر جشنواره نمایشگاههای دائمی شهر گل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: مسئولان این نمایشگاه تصمیم گرفتند در ماههای محرم و صفر مجموعه ای از نمایشگاههای خیریه تشکیل دهند. 
در این خصوص از بسیاری از افراد و گروههای مختلف به ویژه خیرین دعوت به عمل آمد تا با حضور در این مجموعه نمایشگاهی و خرید از بخشهای مختلف این نمایشگاه که محصولات متعدد و متنوعی از گل و گیاه ، دمنوشها ، گلدان و موارد مرتبط با گل و گیاه در آن وجود دارد بتوانیم عواید آنرا به کودکان کار اختصاص دهیم. 

وی افزود: آماده سازی این مجموعه حدود سه سال و نیم به طول کشید و در حال حاضر بخشهای مختلفی برای ارائه گلهای آپارتمانی و فضای سبز و همچنین بخشهای رستورانی برای بازدیدکنندگان مهیا شده است.

دبیر جشنواره نمایشگاههای دائمی شهر گل درباره قیمت گل های موجود در این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه این محل به عنوان یک نمایشگاه و بازار دائمی عرضه گل و گیاه در سطح تهران به شمار می رود همه قیمتها نسبت به دیگر بازارهای گل و گیاه قابل رقابت و بسیار پایین تر از قیمتهای عرضه گل و گیاه در سطح شهر است.
مجموعه نمایشگاههای دائمی شهر گل در وسعتی به مساحت یک و سه دهم هکتار جدیدترین و زیباترین گلهای آپارتمانی و فضای سبز را در خود گنجانده است. 

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.