فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

خبرگزاري آريا- باتلاش مرکز آموزش و مشاوره گل و گياه، همزمان با ماه مبارک رمضان کلاس هاي ويژه آموزشي در مساجد سطح منطقه، مراکز آموزش و مشاوره گل و گياه، خانه هاي سلامت و پايگاه هاي تابستاني برگزار مي شود.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 10، مهرداد زنگنه فر معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه با اعلام اين خبر گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، کلاس هاي آموزشي رايگان توسط مرکز مشاوره گل و گياه با هدف آشنايي، تشويق و ترغيب هرچه بيشتر شهروندان به نگهداري گل و گياه و فضاي سبز شهري در مساجد سطح منطقه، مراکز آموزش گل و گياه، خانه هاي سلامت و پايگاه هاي تابستانه برگزار مي شود.
وي افزود: اين کلاس ها با عناوين "گياهان قرآني، خواکي و نوشيدني هاي هنگام افطار، نگهداري گياهان، نگهداري از گل هاي شاخه بريده، 50 نکته باغباني، آشنايي با خواص قهوه و آشنايي با خواص خرما و عسل ... همزمان با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر ويژه نمازگزاران و روزه داران با اعزام کارشناسان مجرب به مساجد برگزار مي شود.
به گفته زنگنه فر از ديگر فعاليت هاي کلينيک، بازپيرايي باغچه هاي مساجد، نصب آبنماي شهري و ... مي باشد و علاقمندان مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر و شرکت در اين دوره ها به مراکز آموزش و مشاوره گل و گياه در منطقه 10 به نشاني ناحيه 1: اتوبان نواب، خيابان محبوب مجاز غربي، بوستان نيلوفر ناحيه 2: خيابان کميل، تقاطع خيابان قصرالدشت و ناحيه 3 خيابان بهنود، حدفاصل خيابان کارون و خيابان جيحون بوستان شهيدان باقري زند مراجعه نمايند و يا با شماره هاي 55756200 و 55726327 تماس حاصل نمايند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.