فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

عضو هیأت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: استان به لحاظ استفاده از توربین‌های بادی از پتانسیل بالایی برخوردار است.

"غلامرضا نوری"، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، افزود: این دانشگاه در زمینه استفاده از انرژی‌های نو آماده همکاری با نهادهای دولتی است.

وی در رابطه با اقلیم خاص استان جهت تولید انرژی گفت: استفاده از مزیت نور خورشید نیز می‌تواند استان را به سمت تولید انرژی‌های پاک سوق دهد.

نوری در ادامه با توجه به وضعیت کم آبی استان و کاشت گیاهان سازگار با اقلیم استان گفت: کشت غلط گیاه موجب شده 50 درصد آب استان صرف آبیاری گیاهان شود.

وی خاطرنشان کرد: کاشت و توسعه گیاهان بومی و متناسب با آب و هوای استان می‌تواند اقلیم استان را تاحدودی از پدیده "ریزگردها" در امان نگه دارد.

نوری تاکید کرد: کاشت غلط گیاهان و فضای سبز نامتناسب در استان موجب شده بیش از 50 درصد آب استان صرف آبیاری این گیاهان شود.


  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.