فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

تغذیه > میوه و سبزی- همشهری آنلاین:
بیشتر افراد بر این باورند که پوست میو‌ه‌ای همچون پرتقال جزء مواد زائد است اما پوست این میوه سرشار از موادی است که برای سلامت پوست توصیه می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ پوست پرتقال نیز همانند پوست میوه سیب دارای خاصیت‌هایی است که می‌تواند به شیوه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

یکی از فواید پوست پرتقال خاصیت شفافیت‌بخشی آن به پوست است. افرادی که پوست‌های چرب دارند می‌توانند از پوست این میوه برای نرمی پوستشان استفاده کنند.

همچنین پوست خشک شده پرتقال دارای ویژگی‌هایی است که می‌تواند سلول‌های مرده پوست را از بین ببرد و سلول‌های جدید جایگزین کند.

پوست پرتقال همچنین می‌تواند در از بین بردن لکه‌های سیاه پوست مورد استفاده قرار گیرد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.