فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷         
  

اولین تاثیر مهم است، و چه راه بهتری برای خوشامدگویی به بازدیدکنندگان از داشتن یک در ورودی یا ایوان احاطه شده توسط گیاهان زیبا؟ در اینجا برخی از گیاهان مورد علاقه برای قاب کردن درب ورودی شما برای تأثیرگذاری بزرگ وجود دارد.
ده گیاه برتر برای قاب کردن درب ورودی  - فوت و فن های باغبانی
ده گیاه برتر برای قاب کردن درب ورودی  - فوت و فن های باغبانی

از پایین شروع کنید

این فقط در مورد گیاهانی که انتخاب می کنید نیست. به ظرفی که در آن می کارید فکر کنید زیرا می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد. گلدان های استینتنت در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند، بنابراین مطمئناً چیزی متناسب با زیبایی شناسی خود پیدا خواهید کرد. برای تکمیل یک خانه به سبک معاصر یا مینیمالیستی، گلدان های بلند مشکی مات را انتخاب کنید.یا یک گلدان سرامیکی با رنگ گرم انتخاب کنید که به فضا زیبایی می بخشد.



از پایین شروع کنید


سه رنگ ( صورتی کریسپی )

این گیاه همیشه سبز دارای اثر مرمری فوق العاده ای بر روی برگ ها با علامت های سبز و کرم است. هنگامی که برگ ها جوان هستند، صورتی روشن هستند، قبل از اینکه سبز مرمری شوند، سرزندگی و سرگرمی را به ترکیب می آورند. رنگ‌ها در تمام طول سال ساختاری ایجاد می‌کنند و رشد فشرده آن را به یک رقیب عالی برای گیاهان توپیاری برای قاب کردن درب ورودی شما تبدیل می‌کند. سه رنگ تا 1.75 متر رشد می کند ، خاک مرطوب اما با زهکشی خوب آفتاب کامل یا نیمه سایه را دوست دارد.



سه رنگ ( صورتی کریسپی )


بید فلامینگو SALIX INTEGRA

برگ های جدید این گیاه به رنگ صورتی و سفید است که با بلوغ سبز رنگ می شود. ظاهر کمی آویزان شاخه ها برای استقبال گرم، احساسی غیررسمی و آرام می دهد. شاتون های زرد در بهار قبل از برگ ها برای بافت و علاقه بیشتر شکوفا می شوند.بید فلامینگو تا 2.5 متر رشد می کند ، خاک مرطوب اما با زهکشی خوب را می پسندد.



بید فلامینگو SALIX INTEGRA


یاس بنفش

یاس بنفش گیاهی کند رشد با رشد بوته ای است .دارای برگ‌های سبز تیره است که در بهار و تابستان با گل‌های صورتی یاسی کوچک به هم می‌پیوندند که رایحه‌ای دوست‌داشتنی دارند. این درخت کوچک بسیار پرکاربرد است و خود را به تخت‌ها و حاشیه‌ها و همچنین در کاشت‌های زیبا روی پله‌های جلویی به نمایش می گذارد‌.یاس بنفش تا 1.5 متر رشد می کند ، خاک مرطوب اما با زهکشی خوب ، آفتاب کامل را می پسندد.



یاس بنفش


شمشاد پیچ

برای ساختار درب ورودی شما در تمام طول سال، این درختچه کوچک بوته ای همیشه سبز دارای برگ های گرد با خطوط سبز رنگارنگ و کرم است. آنها به عنوان یک درختچه دیواری نیز گزینه خوبی هستند. هنگامی که به شکل گرد هرس می شوند، چشمگیر به نظر می رسند و انتخابی فوق العاده برای خوش آمد گویی به مهمانان هستند.شمشاد پیچ تا 1 متر رشد می کند. خاک مرطوب اما با زهکشی خوب یا زهکشی خوب ، آفتاب کامل یا نیمه سایه را دوست دارد.



شمشاد پیچ


درختچه وایگیلیا

برگ‌های باریک سبز و میانی این درختچه برگ‌ریز ، در حاشیه برگ ها کرم رنگ هستند و به شاخ و برگ‌ها عمق می‌دهند. وقتی گل‌های صورتی روشن و قیفی‌شکل در بهار شکوفا می‌شوند، به درب ورودی شما جذابیت می‌دهند. گرده افشان ها مطمئناً از این شکوفه ها نیز قدردانی خواهند کرد.وایگیلیا درختچه ای کاملا مقاوم است و تا 2.5 متر رشد می کند ، خاک مرطوب اما خوب زهکشی شده ، سایه کامل، آفتاب کامل یا نیمه سایه را می پسندد.



درختچه وایگیلیا


برگ بو

برگ بو یا درخت خلیج درختچه ای همیشه سبز دارای برگ های بلند و چرمی بود که معطر بوده و در پخت و پز نیز عالی است. علاوه بر این، گل هایی که در بهار شکوفا می شوند، در میان گرده افشان ها محبوب هستند و توت های سیاه براق که در پاییز رشد می کنند، جذابیت بیشتری به همراه دارند. بنابراین، این یک برنده همه جانبه است.برگ بو می تواند تا 12 متر رشد کند ، خاک با زهکشی خوب ، آفتاب کامل یا نیمه سایه را می پسندد.



برگ بو


شبه سرو لاوسون ( کامیس پاریس)

یک درخت مخروطی عمودی فوق‌العاده با شاخ و برگ‌های سبز آبی معطر است که در تمام طول سال ساختاری زیبا به ارمغان می‌آورد. شکل ستونی آن را برای قاب کردن یک درگاه عالی می کند و به دو طرف ورودی ارتفاع می بخشد.لاوسون درختی کاملا مقاوم است و می تواند تا 12 متر رشد کند ، خاک مرطوب اما با زهکشی خوب، آفتاب کامل را می پسندد.



شبه سرو لاوسون ( کامیس پاریس)


ختمی درختی ( رز شارون )

از اواخر تابستان تا پاییز، گل‌های آبی-بنفش با مرکز قرمز شکوفا می‌شوند تا عمق زیبایی داشته باشند. آنها به منظره ظرافت می بخشند و برگ های سبز تیره را تکمیل می کنند. آنها به خوبی برای خانه ای به سبک روستایی یا کلبه ای مناسب هستند.ختمی درختی تا 2.5 متر رشد می کند ، خاک مرطوب اما با زهکشی خوب یا زهکشی خوب را می پسندد.



ختمی درختی ( رز شارون )


اسکیمیا ژاپنی ( رابللا )

درختچه ای همیشه سبز بوته ای است که دارای برگ های سبز تیره است که توسط خوشه هایی از جوانه های قرمز به هم می پیوندند که به صورت شکوفه های سفید معطر در بهار باز می شوند. رشد فشرده آن را برای نشستن در گلدانی در کنار درب ورودی که گرده افشان ها از آن بازدید می کنند، مناسب می کند. تا 1.5 متر رشد می کند ، خاک مرطوب اما با زهکشی خوب ، سایه جزئی را می پسندد.



اسکیمیا ژاپنی ( رابللا )


دافنه

یک درختچه همیشه سبز فشرده است که دارای برگ های چرمی است که در حاشیه با یک خط کرم زرد رنگ احاطه شده است.زمانی که دسته‌ای از گل‌های صورتی از جوانه‌های صورتی شکوفا می‌شوند،عطر دلپذیری دارند که هنگام عبور از درب ورودی شما در بهار بوی خوشی را به مشام می‌رساند. این گیاه تا 1.5 متر رشد می کند ، خاک مرطوب اما با زهکشی خوب، آفتاب کامل یا نیمه سایه را دوست دارد.



دافنه
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.