فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

فواید ریشه زایی گیاهچه های گل گندمی در حالی که هنوز به گیاه مادر متصل هستند این است که شما نگران شوک جابجایی نخواهید بود. وقتی گیاهان عنکبوتی را از این طریق تکثیر می کنید ، بچه ها از همان ابتدا بسیار قویتر هستند.
چگونه می توان نوزادان گیاه گندمی را پرورش داد؟ - فوت و فن های باغبانی
چگونه می توان نوزادان گیاه گندمی را پرورش داد؟ - فوت و فن های باغبانی

این روش کمی دشوار است زیرا نوزادان گیاه گندمی هنوز به مادر متصل هستند و ممکن است وقتی جدا شوند به آسانی ریشه نزند.



چگونه می توان نوزادان گیاه گندمی را پرورش داد؟


نوزادان را در آب قرار دهید تا ریشه بدهند و اگر ریشه های هوایی دارند می توانید از خاک گلدان یا همان مخلوط ریشه زایی که برای قلمه استفاده می کنید استفاده کنید. به سادگی یک گلدان خاک در کنار گیاه مادر قرار دهید و نوزادان با ریشه های اولیه را در خاک بچسبانید.



چگونه می توان نوزادان گیاه گندمی را پرورش داد؟


توصیه می شود از همان ابتدا برای تشویق و تسریع رشد ریشه ،از هورمون ریشه زایی استفاده شود. پس از کاشت گیاهچه ریشه دار در گلدان خود ، آن را خوب آبیاری کنید ، اجازه دهید آب اضافی ته گلدان تخلیه شود. خاک را کاملاً مرطوب نگه دارید تا زمانی که گیاه در گلدان جدید خود مستقر شود ، اما آن را بیش از حد آبیاری نکنید.



چگونه می توان نوزادان گیاه گندمی را پرورش داد؟
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.