فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

در فصول سرد کاکتوس ها برای ادامه حیات فقط به کمی آبیاری و یا گاهی آبیاری احتیاج دارند. اکثر کاکتوس ها و ساکولنت ها با نزدیک شدن به پاییز به حالت خواب در می آیند ، به این معنی که با کاهش دما و نور روز رشد آنها متوقف خواهد شد.
نحوه ی مراقبت از کاکتوس ها و ساکولنت ها  در فصول سرد - فوت و فن های باغبانی
نحوه ی مراقبت از کاکتوس ها و ساکولنت ها  در فصول سرد - فوت و فن های باغبانی

ساکولنت ها در زمستان به نور کمتری نیاز دارند و در نور غیر مستقیم نیز زنده می مانند. برای داشتن بهترین نتیجه ، اطمینان حاصل کنید که گیاه شما حداقل سه تا چهار ساعت در روز نور شدید دریافت می کند. نزدیک پنجره رو به جنوب یا شرق بهتربن مکان ها هستند.



نحوه ی مراقبت از کاکتوس ها و ساکولنت ها  در فصول سرد


ساكولنت ها معمولاً در خاك شنی و زهكشی شده رشد می كنند.ساکولنت ها نمی توانند خاک بیش از حد مرطوب را تحمل کنند ، بنابراین مطمئن شوید که ظروف دارای سوراخ های زهکشی هستند تا آب اضافی خارج شود.



نحوه ی مراقبت از کاکتوس ها و ساکولنت ها  در فصول سرد


دما را کنترل کنید.کاکتوسها و ساکولنت ها تحمل دمای پایین تر از ۱۲ تا ۱۰ درجه را ندارند ، اما تعداد کمی از آنها سردتر را تحمل می کنند.ساكولنت ها به آبياری عميق نياز دارند اما به اندازه زمانی كه رشد فعالی دارند از آب استفاده نمی كنند. نگذارید گیاهان مدت زیادی در آب غوطه ور باشد. اطمینان حاصل کنید که هنگام آبیاری تنه کاکتوس خیس نشود ،زیرا باعث پوسیدگی میشود.



نحوه ی مراقبت از کاکتوس ها و ساکولنت ها  در فصول سرد
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.