١١/١٠/١٤٤٥ --- 4/20/2024 --- ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت امروز
 
پایگاه اطلاع رسانی گل و گیاه، باغبانی و فضای سبز
Signup  Login  صفحه اصلی  | پرسش و پاسخ  | خدمات  | فروشگاه  | نقشه سایت  | لیست گیاهان  | تماس با ما  | RSS  | درباره ما
لینک های اصلی
جستجو  
آخرین مطالب
طراحی و اجرای فضای سبز
طراحی و اجرای فضای سبز
آمار بازدید سایت
بازدید کننده آنلاین :  87  نفر
بازدید امروز :  924  بازدید
بازدید دیروز :  11311  بازدید
تبلیغات متفرقه
معرفی گل هورتانسیا یا همان گل مناسب آپارتمان
 


نکات مورد توجه در مورد گل هورتانسیا

 

نگهداری از گل هورتانسیا یا همان گیاه آپارتمانی به دقت و هوشیاری بسیار زیادی نیاز دارد که از مهمترین این موارد می توان به موارد زیر اشاره نمود : ( به دلیل زیبایی این گا ها می توان در سبد گل ها قرار گیرد)

 

کور شدن شاخه ها: گل هورتانسیا در صورت جوانه زدن رشد نخواهند کرد که در این صورت نیازی به نگرانی در این امر نداشته باشید که این موضوع در فصل تابستان بیشتر مشاهده می شود البته در برخی از مواقع کاهش مواد معدنی در خاک نیز سبب این امر خواهد شد.

 

سوختگی برگهای هورتانسیا: در صورتی که نتوانید به مقدار کافی به گل هورتانسیا یا گیاه آپارتمانی آب برسانید شاهد سوختگی برگ های هورتانسیا خواهید شد که برای جلوگیری از این امر بایستی گل مذکور را در سایه نگه داشت.

 

 

زردی برگ ها: دلیل اصلی کمبود زردی برگهای گل هورتانسیا یا گیاه آپارتمانی کمبود آهن می باشد که در صورت مشاهده این امر می توانید مقداری آهن به خاک این گیاه اضافه کنید.

( به دلیل زیبایی این گل ها می توان در تزئین سبد گل ها از آنها استفاده کرد بنابراین میتوانید در خرید سبد گل اینترنتی این گل ها را نیز سفارش دهید )

 

رشد بی نظیر شاخه های هورتانسیا: در بسیاری از مواقع شاهد رشد بسیار زیاد شاخه های هورتانسیا هستیم که این امر دارای دلایل بسیار زیادی می باشد که از مهمترین این عوامل می توان به روزهای بلند بهار، نرسیدن دمای هوا به زیر ۱۵ درجه سانتی گراد، رشد بسیار طبیعی، کم بودن فاصله گلدان های گل هورتانسیا در گلخانه و غیره اشاره کرد.

 

رشد و نمو بسیار ضعیف شاخه ها: در برخی از مواقع شاهد رشد بسیار ضعیف شاخه ها هستیم که این عارضه ممکن است در فصل پاییز اتفاق بیفتد. توجه داشته باشید که این گل به دمای پایین بسیار حساس بوده و همین امر نیز سبب بروز اتفاق هایی از این قبیل خواهد شد.

 

 

آفات و بیماری های گل هورتانسیا

 

یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی که در خصوص گل هورتانسیا یا همان گیاه مخصوص آپارتمان وجود دارد، آفات و بیماری های مربوط به این گل زیبا و بی نظیر می باشد که افرادی که علاقه مند به نگهداری از این گل هستند بایستی در مورد آفات و بیماری های این گل اطلاعات لازم را به دست بیاورند. از مهمترین آفات و بیماری های گل هورتانسیا گیاه مخصوص آپارتمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ویروس: ویروس های موجود در هوا و آب می تواند رنگ بندی گل مذکور را مورد تاثیر خود قرار داده و گل رنگ بندی غیر عادی را داشته باشد.

 

کنه ها: یکی از مهمترین آفت های گل هورتانسیا یا همان گیاه مخصوص آپارتمان می باشد که به کمک سموم می توان کنه ها را از بین برد.

 

سفیدک: گل هورتانسیا بیماری سفیدک را در فصل پاییز و زمستان گرفته و افراد نگهدارنده آن می توانند با گرم نگه داشتن محیط گلخانه یا منزل از مبتلا به بیماری جلوگیری کنند. البته می توان با استفاده از کاراتان با این بیماری مبارزه نمود. (به دلیل زیبایی این گل ها می توان در تزئین سبد گل ها از آنها استفاده کرد بنابراین میتوانید در خرید سبد گل اینترنتی این گل ها را نیز سفارش دهید)

 

پوسیدگی جوانه ها: پوسیدگی جوانه ها در فصل پاییز اتفاق افتاده و نام قارچی که سبب این بیماری می شود بوتریتیس نام دارد که باعث آلوده شدن جوانه ها شده و کم کم برگ های گل هورتانسیا را از بین می برد. (به دلیل زیبایی این گل ها می توان در تزئین سبد گل ها از آنها استفاده کرد بنابراین میتوانید در خرید سبد گل اینترنتی این گل ها را نیز سفارش دهید)

 

شما نیز می توانید با در نظر گرفتن هر کدام از این بیماری ها از گل زیبای هورتانسیای خود مراقبت کنید. البته می توانید در مورد این موضوع با گیاه شناس معتبر مورد نظرتان نیز مشورت های لازم را داشته باشید تا بدون بروز هر گونه مشکلی بتوانید از گل هورتانسیا نگهداری نمایید.




 




تماس با آگهی دهنده:
نام : vipshop گل
موقعیت : ایران - تهران - تهران
شماره تماس : 22322232
آدرس :
ایمیل :
تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹ چهارم ارديبهشت
اعتبار آگهی : به پایان رسیده است
دسته بندی آگهی :
گیاهان زینتی آپارتمانی
   
توجه
بخش آگهی های سایت نارگیل صرفاً محیطی برای عرضه کنندگان محصولات و خدمات مرتبط با گل و گیاه و باغبانی میباشد
سایت نارگیل نمی‌تواند صحت آگهی‌ها را تضمین نماید و هیچ‌گونه تعهد یا مسئولیتی در قبال آگهی‌ها برعهده نمی‌گیرد
 
 
 
آگهی های مرتبط
مطالب این صفحه را پسندیدم
Like
 
برای ثبت نظر و یا پرسش میبایست در سایت عضو باشید و به سیستم وارد شوید . ورود
 
 
فروشگاه اینترنتی نارگیل  
Loading
Loading
Nargil Logo gray

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است
آخرین مطالب :


مقالات پر بازدید :


صفحه اصلی  | پرسش و پاسخ  | خدمات  | فروشگاه  | نقشه سایت  | تماس با ما  | RSS
فهرست گل و گیاه   |  نمایشگاههای گل و گیاه   |  اخبار گل و گیاه   |  مقالات گل و گیاه   |  مؤسسات گل و گیاه
ورود / عضویت