فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰         
  

گیاهان پهن برگ می توانند در مرکز توجه یک دکوراسیون قرار گیرند و در نتیجه سبب می گردند که آپارتمان شما بزرگتر از حالت طبیعی و حقیقی خود دیده شود. در این مقاله برخی از گیاهان آپارتمانی پهن برگ که بسیار زیبا و جذاب می باشند را معرفی می کنیم.
گیاهان آپارتمانی پهن برگ
گیاهان آپارتمانی پهن برگ

گیاهان پهن برگ می توانند در مرکز توجه یک دکوراسیون قرار گیرند و در نتیجه سبب می گردند که آپارتمان شما بزرگتر از حالت طبیعی و حقیقی خود دیده شود. در این مقاله برخی از گیاهان آپارتمانی پهن برگ که بسیار زیبا و جذاب می باشند را معرفی می کنیم.

پرنده بهشتی:

یکی از زیباترین گل های آپارتمانی که می تواند ظاهری فوق العاده به فضای داخلی آپارتمانی شما ببخشد، پرنده بهشتی یا استرلیتزیا می باشد. این گیاه ارتفاعی حدود یک و نیم متر دارد و برگ های بزرگ آن شباهت بسیار زیادی به درخت موز ایجاد کرده اند. سعی کنید این گیاه را در مکانی با نور مستقیم آفتاب نگهداری کنید. معمولاً حدود چند ساعت قرار گرفتن در مقابل نور غیرمستقیم آفتاب برای این گیاه کافی است.



فیکوس آفریقایی:

این گیاه همانطور که از نامش نیز پیداست، متعلق به آفریقای غربی است. این گیاه یک گیاه آپارتمانی بسیار بلند با برگ های پهن و بزرگ است که برگ های آن می تواند تا 3 متر نیز رشد کند. مهمترین دلایل محبوبیت آن، همین برگ های بزرگ، درخشش این برگ ها و ارتفاع زیاد این گیاه است. این گیاه می تواند به خوبی در مقابل نور غیرمستقیم و در عین حال زیاد آفتاب رشد کرده و زیبایی آپارتمان شما را دوچندان نماید.


فیلودندرون:

وقتی سخن از انواع گیاه آپارتمانی پهن برگ می شود، نباید انواع گیاهان فیلودندرون شامل فیلودندرون نیم برگ، فیلودندرون درختی، فیلودندرون برگ انجیری و فیلودندرون قرمز را که شناخته شده ترین انواع این گیاهان می باشند و محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم دارند را فراموش کرد. تمام گیاهان فیلودندرون می توانند به خوبی در مقابل نور غیرمستقیم آفتاب رشد کنند.



گوش فیل:

یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی که قطعا نمونه آن را در بسیاری از خانه ها و فیلم ها و سریال ها دیده اید، گیاه گوش فیل است. مراقبت از این گیاه بسیار آسان است و محیط گرم و مرطوب، بهترین مکان برای رشد آن می باشد. اگر می خواهید یکی از انواع گیاه آپارتمانی برگ پهن را انتخاب کنید که در مرکز توجه آپارتمان شما قرار گیرد، می توانید اقدام به خرید گیاه گوش فیل نمایید.



آرالیای برگ پهن:

این گیاه بومی کشورهای ژاپن، کره جنوبی و تایوان می باشد. برگ های این گیاه به نوعی است که گویا مستقیم از جنگل به آپارتمان آمده و این برگ ها می توانند توجه همگان را در آپارتمان به خود جلب نمایند. از آنجایی که آرالیای برگ پهن در سایه رشد بهتری از خود نشان می دهد، می توانید آن را در مقابل نور غیرمستقیم آفتاب نیز قرار دهید.



هوستا:

تا به حال به زیبایی گیاه هوستا و برگ های خیره کننده آن با رنگ های سبز و آبی در باغ گل دقت کرده اید؟ همین زیبایی را در آپارتمان خود متصور شوید. مطمئن باشید که گیاه هوستا زیبایی خاصی به فضای آپارتمان شما می بخشد. هوستا را در معرض آفتاب قرار دهید تا بتواند روزی 2 تا 3 ساعت نور آفتاب بگیرد و همچنین به خوبی به آن آب دهید تا رشد خوبی داشته باشد. این گیاه مراقبت زیادی نمی خواهد و در عین حال زیبایی که به فضای داخلی می بخشد غیر قابل انکار است.  



  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.