فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

خبرگزاري موج - معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 9 از آغاز عمليات کاشت 120 هزار پياز گل لاله در سطح محدوده منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 9 ، علي اکبر کريمي پور با اعلام اين خبر گفت: به منظور افزايش کيفيت فضاي سبز، زيباسازي و توسعه فضاي سبز شهري، ايجاد چشم انداز مناسب، تلطيف هوا و با توجه به فصل سرما ، عمليات کاشت پياز گل لاله در سطح منطقه در دستور کار اين معاونت قرار گرفت.
وي افزود: در همين راستا عمليات کند و کوب ، خاک ريزي ، کود دهي در سطح ميادين و معابر انجام شده است.
کريمي پور تصريح کرد: عمليات کاشت پياز گل لاله در ميدان آزادي، بلوار فرودگاه ، حاشيه بزرگراه آيت اله سعيدي، ميدان استاد معين، پارک المهدي (عج) ، ميدان بوتان و... در قطعه هاي گلکاري ، فرش گل و در رنگ بندي هاي متنوع آغاز شده است.
معاون شهردار منطقه 9 با اشاره به ارتقا کيفيت منظر بوستان ها و ايجاد جان پناه براي پرندگان در فصل زمستان نيز گفت: طبق پيش بيني لازم طرح نصب 110 آشيانه پرنده نيز در دستور کار قرار دارد.
وي ادامه داد: نصب آشيانه پرندگان با طرحهاي پايه دار و ديوارکوب و آويزي در بوستانهاي المهدي (عج) ، معلم و کوثر آغاز شده است.
کريمي پور افزود: اين اقدام در راستاي ايجاد جان پناه و فضاي امن براي پرندگان مهاجر و ايجاد چشم اندازي مناسب در بوستانها در نظر گرفته شده است.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.