فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی شهردار شیراز گفت: به زودی بازارچه گل و گیاه جنب بوستان بعثت این شهر راه‌اندازی می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رمضان امینی ظهر امروز در دویست و هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: بودجه حوزه خدمات شهری نیاز به بازنگری دارد.

معاون اجرایی شهردار شیراز ابراز داشت: در حال حاضر کمتر از 10 درصد از بودجه شهرداری به حوزه خدمات شهری اختصاص می‌یابد.

وی گفت: بخش عمده اعتبارات فعلی نیز صرف هزینه‌های جاری می‌شود که با این شرایط افزایش اعتبارات حوزه اجرایی لازم به نظر می‌رسد.

امینی اضافه کرد: در حوزه اجرایی اقدامات خوبی صورت گرفته است تا مشاغل و خودروهای مزاحم و متکدیان جمع‌آوری شوند.

معاون اجرایی شهردار شیراز تصریح کرد: در شش ماه نخست سال‌جاری بیش از 2 هزار و 693 نفر از متکدیان و افراد سرگردان در سطح شهر شیراز جمع‌آوری شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: افراد جمع‌آوری شده شامل متکدیان، کودکان خیابانی، اتباع بیگانه متکدی، افراد ولگرد و .... هستند که به نهادهای مربوطه تحویل داده شدند.

امینی ادامه داد: در بحث مشاغل مزاحم نیز شهرداری با طراحی فضاهای جدید مصمم است تا این مشاغل را از سطح شهر حذف و به سایت در نظر گرفته شده منتقل کند.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات موثر در این راستا حذف بازار موسوم به بازار شیطان بود که به خوبی انجام شد.

معاون اجرایی شهردار شیراز افزود: شهرداری همچنین سایتی را طراحی کرده تا افراد برای خرید و فروش کالاهای دست دوم از طریق این سایت اقدام کنند.

وی گفت: در برخورد با معضل عرضه قلیان نیز شهرداری با عزمی جدی وارد شده که نتایج آن برای مردم قابل مشاهده است.

امینی ابراز داشت: همچنین خودروهای مزاحمی که در نقاط مختلف شهر اقدام فروش کالا می‌کنند با برخورد جدی شهرداری مواجه شدند.

وی تصریح کرد: از اقدامات دیگر حوزه اجرایی برخورد با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز است که توسط کارکنان مربوطه با شدت پیگیری می‌شود.

معاون اجرایی شهردار شیراز ادامه داد: یکی از معضلات دیگر کلان‌شهر شیراز دیوارنویسی و تبلیغات اجاره منزل مبله بود که با همکاری دستگاه قضایی بیش از 100 شماره تلفن در این راستا قطع شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه زیباسازی نیز اظهار داشت: مبلمان شهری در هر منطقه بر اساس بافت آن منطقه طراحی  و اجرا می‌شود.

امینی بیان کرد: المان‌های مختلف شهری نیز در نقاط مختلف شهر در حال طراحی و اجرا است تا به فضاسازی شهری کمک کند.

وی در پایان همچنین از طراحی و راه‌اندازی بازار گل و گیاه جنب بوستان بعثت شهر شیراز خبر داد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.