فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

سلامت > عمومی- همشهری آنلاین:
اولین همایش ملی طلای سبز از 6 تا 8 دی ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ستاد خبری همایش ملی طلای سبز،این همایش با همکاری صاحبنظران و مسئولان صنعت داروهای گیاهی، گیاهان دارویی، طب سنتی، محصولات آرایشی و بهداشتی، مکمل‌های گیاهی و صنایع وابسته در مرکز بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد.

این همایش 3روزه شامل اجرای پنل های تخصصی، برپایی کارگاه های آموزشی و تخصصی، تقدیر از پیشکسوتان و صاحبنظران صنایع گیاهان دارویی و داروهای گیاهی با مجوز و حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (سازمان غذا و دارو)، ستاد توسعه و فناوری ریاست جمهوری، شبکه ملی گیاهان دارویی،تولیدکنندگان برتر ،اساتید و صاحبنظران صنایع مرتبط برگزار می‌شود.

این همایش با برپایی نمایشگاه عظیم جانبی در روز جمعه 8 دی ماه میزبان حضور عموم علاقمندان خواهد بود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.