فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  


خبرگزاري آريا- شهردار منطقه 9 گفت: مراکز تحقيقات آموزش و مشاوره فضاي سبز شهرداري با مشارکت آموزش و پرورش ، سرانه فضاي سبز محلات 9 گانه را افزايش مي دهند و اين طرح با اجراي برنامه هاي آموزشي براي دانش آموزان همراه شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، حميد محسني با اعلام اين خبر اظهار داشت: در طرحي با همکاري آموزش و پرورش منطقه از روز اول بازگشايي مدارس کاشت گونه هاي مختلف گياهي را در دستور کار قرار داديم.
وي افزود: اين طرح در راستاي توسعه فضاي سبز در نظر گرفته شده تا بتوانيم کمبود سرانه را بيش از پيش افزايش دهيم.
شهردار منطقه 9 با اشاره به فضاهايي که بدون استفاده در مدارس و حريم آنها قرار گرفته نيز گفت: بعضي از مدارس منطقه در محوطه داخل و حتي معبرهاي عمومي بيرون از مدرسه فضاهايي را در اختيار دارند که مي توانيم اين فضاها را با کاشت گونه هاي مختلف گل نماسازي کنيم و سرانه فضاي سبز را بالا ببريم.
به گفته وي، چنانچه مديران مدارس براي توسعه فضاي سبز بيشتر اعلام همکاري کنند، در اسرع وقت براي کاشت نهال و گل اقدام خواهيم کرد.
محسني با بيان اينکه در اجراي اين طرح دانش آموزان نقش ويژه اي را ايفا مي کنند نيز اظهار داشت: اين طرح همراه با کاشت نهال است که آموزش ها با محوريت مشارکت همگاني دانش آموزان انجام مي شود و توزيع بسته هاي آموزشي، اجراي برنامه هاي آموزشي هفتگي با معرفي انواع گياهان از جمله اقدامات ديگري است که در اين راستا صورت گرفته است.
شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: اين طرح تاکنون در مدارسي مانند امت، ميلاد نور، ايماني و نورايي اجرا شده است.
وي ابراز اميدواري کرد: تا پايان سال تحصيلي تعداد زيادي از مدارس با ما در اين زمينه همکاري داشته باشند تا شاهد افزايش سرانه فضاي سبز منطقه در طول سالجاري باشيم.



نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.