فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

گچساران - ایرنا - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری باشت گفت: پنج هزار اصله نهال از گونه های کنار، اکالیپتوس و بید در عرصه های طبیعی این شهرستان غرس می شود.

سامان گرجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان نهال برای پایین آوردن هزینه ها در محل اداره منابع طبیعی با مشارکت نیروهای این اداره تولید شده است.
وی اظهار کرد: این تعداد نهال برای توسعه جنگل های دست کاشت در عرصه های منابع طبیعی این شهرستان غرس خواهد شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری باشت همچنین از برنامه ریزی برای تولید و غرس یک هزار اصله نهال در یک ماهه آینده با همکاری کارکنان منابع طبیعی باشت خبر داد.
وی با اشاره به اهمیت صیانت و توسعه جنگل ها برای حفظ منابع آب و خاک افزود: این امر زیربنای توسعه اقتصادی از طریق رونق گردشگری است.
گرجی از طبیعت دوستان خواست با پیشگیری از بوته کنی گونه های کم یاب و تلاش برای کاهش آتش سوزی ها مسئولان را در راستای صیانت از جنگل ها و مراتع یاری کنند.
شهرستان باشت 105 هزار هکتار جنگل و مرتع دارد.
کارده، بن سرخ، بلوط، زالزالک و بادام وحشی از مهم ترین گونه های پوشش گیاهی و جنگلی این شهرستان است.
شهرستان 21 هزارنفری باشت در 110 کیلومتری جنوب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

پنج هزار اصله نهال در عرصه های طبیعی باشت غرس می شود
پنج هزار اصله نهال در عرصه های طبیعی باشت غرس می شود

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.