فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

خبرگزاري آريا- داروي گياهي در درمان سينوزيت را اينجا ببينيد. 


 

 

ترکيبات :  بخور اکاليپتوس، روغن و پودر مخصوص سينوزيت

خواص :  درمان  بيماري سينوزيت که تا به حال افراد زيادي با سابقه طولاني ابتلا به اين بيماري درمان گرديده اند

نحوه استفاده :  اين دارو متشکل از يک بخور گياهي (اکاليپتوس) و روغن مخصوص سينوزيت و يک پودر گياهي ميباشد که هرشب ابتدا بايد سر و صورت را به مدت 10دقيقه بخور داده سپس روغن را به محل سينوزيت ماليده و ماساژ دهيد و.....

در آخر از پودر به داخل بيني کشيده که بخور اين دارو به اعماق سر رفته و بدن را براي تاثير بهتر دارو کمک ميکند سپس با ماليدن روغن مخصوص، فساد و امراض حاصل از اين بيماري کاملا پخته شده و از لايه حفاظتي خود بيرون مي آيند و آمادگي بيرون رفتن از بدن را پيدا ميکنند که در آخر استنشاق پودر به داخل بيني موجب بيرون کشيدن اين امراض ميگردد.


 داروي گياهي در درمان سينوزيت
 داروي گياهي در درمان سينوزيت

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.