فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

شهردار کیلان از تبدیل تدریجی این منطقه به دیار گل و گیاه خبر داد.

سید جلیل چوبداری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: امسال 13 هزار اصله نهال گل رز و سایر درختان در شهر کیلان کاشته شده است.

وی ادامه داد: کاشت گل و گیاه و ارتقای سرانه فضای سبز در مناطق شهری موجبات افزایش روحیه شهروندان و نشاط در جامعه را فراهم می ‏آورد.

چوبداری بیان کرد: این تعداد نهال و گل کاشته شده بیش از پنج هزار اصله نهال درختان مختلف و هشت هزار اصله نهال گل رز را شامل می‏ شود.

شهردار کیلان افزود: با چنین اقداماتی برخی از اهالی منطقه، استان تهران و کشور، کیلان را به عنوان شهر گل و گیاه می‏ شناسند.

وی ادامه داد: در تولیدات گلخانه ‏ای نهال‏ های مثمر و غیر مثمر نیز فعالیت‏ های بسیار خوبی انجام شده است.

چوبداری اضافه کرد: در سایه راه‏ اندازی واحد های گلخانه ‏ای تا چند سال آینده نه تنها نیاز داخلی شهر بلکه نیاز به نهال و گل در شهرستان دماوند نیز از کیلان تأمین می‏ شود.

شهردار کیلان همچنین از تحقق کامل بودجه 40 میلیارد ریالی شهر کیلان در سه ماه مانده به انتهای سال خبر داد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.