فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

اگر در تلاشید که غذاهای سالم بخورید و رژیم غذایی خوبی در اختیار خانواده‌تان قرار دهید، احتمالا به این نتیجه رسیده‌اید که بلغور جودوسر باید یکی از غذاهای اصلی و مهم رژیم غذایی روزانه‌تان باشد.

اگر در تلاشید که غذاهای سالم بخورید و رژیم غذایی خوبی در اختیار خانواده‌تان قرار دهید، احتمالا به این نتیجه رسیده‌اید که بلغور جودوسر باید یکی از غذاهای اصلی و مهم رژیم غذایی روزانه‌تان باشد. بهتر است بدانید که این غذا، یکی از سالم‌ترین گزینه‌های غذایی موجود است.

 حقایق مربوط به خواص مغذی بلغور جودوسر مزایای بیشتری را نسبت به قبل درباره این غذا به شما خواهد گفت. اگر به دنبال روشی خوشمزه برای خوردن غذایی سالم هستید و می‌خواهید با وسوسه کردن بچه‌ها، به آنها غذایی سریع و خوش‌طعم بدهید، پیشنهاد ما بلغور جودوسر است.


این غذا را به عنوان غذایی جادویی می‌شناسند؛ چرا که مزایای فراوانی دارد. با اینکه اکثر افراد بعد از یک بار امتحان کردن بلغور جودوسر عاشق طعم و مزه آن می‌شوند، اما باید گفت که این غذا یکی از غذاهایی در جهان است که کمترین میزان دسترسی را دارد. وزارت کشاورزی ایالات متحده طی آماری اعلام کرد که تنها ۵ درصد از محصول غلات کل دنیا توسط انسان‌ها خورده می‌شود. این بدان معناست که مقدار بسیار زیادی بلغور جو دوسر برای شما، خانواده‌ و دوستانتان به جا می‌ماند. 


بهتر است نگاهی بیاندازیم به این موضوع که بلغور جودوسر تا چه اندازه برای شما و آنهایی که برایتان مهم هستند، مفید و مؤثر خواهد بود. حقایق مربوط به خواص مغذی بلغور جودوسر استثنائا خبر خوبی در جهان محسوب می‌شود، جهانی که سرشار از فست‌فود و اسنک‌های شیرین بوده و در آن تمایل کمتری برای خوردن غذاهای سالم وجود دارد.


بلغور جودوسر به شما کمک می‌کند بتوانید وزن‌تان را کم کنید
بلغور جودوسر برای متخصصان سلامت، غذایی جذاب است؛ چرا که باعث می‌شود اشتهای شما برای غذاهایی که هیچ سود و خاصیتی ندارند کاهش یابد. همه ما می‌دانیم آن دسته از غذاها کدام‌ها هستند. به سختی می‌توان عادت خوردن چنین غذاهایی را ترک کرد، خصوصا زمانی که پایِ اسنک‌های خوشمزه و لذیذ در میان باشد، اکثر ما به سختی عاشقشان هستیم و گاها به آنها معتادیم. اما اگر از وضعیت اندام و هیکل خود راضی نیستید، سعی کنید تأثیر انواع غذاهایی را که سال‌ها خورده‌اید مورد بررسی قرار دهید.
آیا زمان آن رسیده که بخواهید تغییری ایجاد کنید؟ اگر چنین است، پس بهتر است بدانید که بلغور جودوسر بهترین گزینه نسبت به غذاهایی است که تا پیش از این می‌خوردید. این غذا بیشتر از سایر غذاها مثل انواع هله‌هوله‌ها در معده‌تان می‌ماند. این مدت زمان طولانی در معده به شما این امکان را خواهد داد تا مدت بیشتری احساس سیری داشته باشید.

 بعد از مدتی درمی‌یابید که بدن‌تان دیگر به خاطر ویار دائمی ناشی از کربوهیدرات‌های ساده عذاب نخواهد کشید. بنابراین، این گزینه غذایی باعث می‌شود انرژی بیشتری داشته باشید و کمتر احساس گرسنگی کنید. شاید به خاطر همین است که بسیاری آن را بهترین گزینه برای صبحانه تلقی می‌کنند. در واقع باید چیزی بخورید که بتواند برای ساعت‌های طولانی شما را سیر نگه دارد.


مواد مغذی موجود در بلغور جودوسر باعث قوی‌تر و سالم‌تر شدن قلبتان می‌شود
تحقیقات اخیر نشان می‌دهد زنان نسبت به قبل بیشتر در معرض بیماری‌های قلبی هستند. در شرایطی که این اصلا خبر خوبی برای زنان نیست، اما شاید آگاهی از تحقیقات پزشکی‌ای که در این زمینه انجام شده برایتان خوب باشد. 


کارهایی وجود دارد که می‌توانید با انجام آنها خطر بیماری قلبی را کاهش دهید. شما باید طیف گسترده‌ای از غذاها را بیابید که در مبارزه با ناراحتی‌ها و مشکلات قلبی بتوانند به شما کمک کنند. بلغور جودوسر به یقین جزو همین دسته‌بندی است. تمام مواد مغذی موجود در بلغور جودوسر بدون استثناء برای شما و قلبتان مفید است. در واقع بدن شما برای سالم‌تر بودن به ویتامین B، کلسیم، آهن و ویتامین A نیاز دارد.


علاوه بر این موادِ کمک‌کننده جزئی، بلغور جودوسر میزان زیادی فیبر و میزان کمی چربی در اختیار بدن قرار می‌دهد. از طرفی هیچ نوع کلسترولی در بلغور جودوسر وجود ندارد، بنابراین لازم نیست که بخواهید نگران مسدود شدن سرخرگ‌هایتان باشید. در حقیقت، محققان به دنبال روش‌هایی هستند تا با کمک بلغور جو دوسر بتوانند کلسترول را از بین ببرند.
منبع: lifescript 

حقایقی که باید درباره خواص مغذی بلغور جودوسر بدانید- قسمت اول
حقایقی که باید درباره خواص مغذی بلغور جودوسر بدانید- قسمت اول

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.