فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

 خبرگزاري آريا-  اگر مي خواهيد از همه بيماريها که عامل آن سرماخوردگي است در امان باشيد و دوست داريد سيستم ايمني بدنتان تا پايان عمر هيچ ويروسي نتواند به آن حمله کند بهتر است اين محلول طبيعي را در خانه درست کنيد و مصرف کنيد.

 

 

دستگاه ايمني بدن شايد در مقابل برخي تهديدات ضعيف عمل کند و در نتيجه ما مريض شويم. اما اگر بتوانيم به بدن کمک کنيم، ديگر مريض نخواهيم شد. آنتي‌بيوتيک‌ها يکي از گزينه‌هاي مناسب محسوب مي‌شوند، اما مصرف آن‌ها مي‌تواند اثرات جانبي براي بدن داشته باشد.

 علاوه بر آن، برخي از ويروس‌ها در برابر آنتي‌بيوتيک‌ها مقاوم بوده و باز هم در بدن باقي مي‌مانند. به گزارش سماتک حال اگر گزينه‌ي طبيعي در اختيار داشته باشيم که علاوه بر نداشتن اثرات جانبي، بتواند تمام ويروس‌ها را از بين ببرد، بايد آن را استفاده کرد.

 از طرف ديگر، شکي نيست که درمان طبيعي هميشه جايگزين بهتري نسبت به مواد شيميايي است، زيرا اثر جانبي خاصي ندارند. گزينه‌هاي طبيعي علاوه بر تقويت دستگاه ايمني بدن مي‌توانند سلامتي را به شما بازگردانند.

 حتي برتري اثرگذاري ترکيبات طبيعي نسبت به داروهاي شيميايي از نظر علمي نيز اثبات شده است. به همين دليل امروز قصد داريم ترکيبي طبيعي را به شما معرفي کنيم که مي‌تواند بيست برابر از آنتي بيوتيک قوي‌تر باشد و به نوعي معجزه کند. اين ترکيب در برابر آسم، سرفه مداوم، گلو درد، عفونت در اندام تنفسي، برونشيت مزمن و مشکلات تنفسي موثر عمل مي‌کند.

 مواد مورد نياز محلول گياهي سرماخوردگي
در اين ترکيب سه ماده وجود دارد که همه شما به احتمال فراوان آن‌‎ها را در خانه خود داريد. 
    نصف فنجان عسل طبيعي
    يک چهارم فنجان سرکه سيب طبيعي
    چند حبه سير
    نصف فنجان آب

 طرز تهيه داروي گياهي ويروس کش
در ابتدا سيرها را خرد کنيد. سپس تمام مواد را داخل يک ظرف ريخته و آن‌ها را ترکيب کنيد. اجازه دهيد تا ترکيب يک شب بماند تا همگن شود. صبح روز بعد ترکيب را از صافي گذرانده و آن را در جاي تاريک و خنک نگه‌داري کنيد.

 عسل طبيعي سرشار از ويتامين‌ها، مواد معدني و آنزيم‌ها بوده و مي‌تواند به خوبي با راديکال‌هاي آزاد مبارزه کند، زيرا يک آنتي اکسيدان محسوب مي‌شود. علاوه بر اين موارد، عسل طبيعي اثر ضد التهابي قوي و خواص ضد باکتريايي بالايي دارد که مي‌تواند بدن را در برابر سرماخوردگي، سرفه و گلودرد ايمن کند.

 سرکه سيب طبيعي نيز خواص ضد ويروسي و آنتي باکتريايي دارد، بنابراين به کمک دستگاه ايمني بدن مي‌آيد. سير نيز از دوران کهن همواره به عنوان يک دارو شناخته مي‌شده و مي‌تواند براي انواع بيماري‌ها خصوصا مشکلات تنفسي بدن را بيمه کند. سير نيز همچون سرکه سيب و عسل، خواص ضد باکتريايي قوي دارد.

 علاوه بر اين موارد، سيب مانع جهش يافتن ويروس‌ها مي‌شود که اين مسئله در بدن بسيار حائز اهميت است. ترکيب اين مواد با يکديگر مي‌تواند از بسياري از جهات به دستگاه ايمني بدن کمک کند.

طرز تهيه دارو گياهي طبيعي که 20 برابر قوي تر از پني سيلين است
طرز تهيه دارو گياهي طبيعي که 20 برابر قوي تر از پني سيلين است

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.