فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

 خبرگزاري آريا- بواسير(هموروئيد)، بيماري دردناکي است که باعث التهاب و بزرگ شدن رگ هاي اطراف مقعد مي شود. درمان هاي طبيعي براي بواسير وجود دارد.

هامامليس:  به گزارش «هلث نيوز» از برگ ها، پوست درخت و ساقه هاي اين گياه براي تهيه دارو استفاده مي شود. آب تقطير شده اين گياه براي درمان بواسير مفيد است. براي استفاده،پنبه را به آب اين گياه آغشته کنيد و به قسمت موثر بماليد.
سرکه سيب:  اين سرکه علاوه بر خاصيت انقباض، خاصيت ضد باکتريايي نيز دارد و استفاده از آن، به طور موقت درد و خارش مربوط به بواسير را رفع مي کند. روزي 2 يا 3 بار با پنبه آغشته به سرکه قسمت موثر را مرطوب کنيد.
ژل آلوئه ورا:  اين گياه ژل طبيعي است و استفاده از آن به تسکين درد کمک مي کند.
شاه بلوط هندي:  اين ميوه به طور موثر گردش خون بدن را بهبود مي بخشد و ورم را کاهش مي دهد. بواسير نوعي واريس در قسمت مقعد به حساب مي آيد و با مصرف خوراکي اين ميوه، ورم کاهش پيدا مي کند و علايم آن نيز کاهش مي يابد.
سرگوم:  اين بوته هميشه سبز است که التهاب را درمان مي کند. اين گياه علاوه بر کاهش ورم، ديواره رگ ها را تقويت مي کند و در نتيجه درد را تسکين مي دهد.
عصاره دانه انگور:  عصاره دانه انگور براي بهبود بخشيدن به گردش خون و درمان واريس موثر است. تمامي قسمت هاي انگور به ويژه عصاره دانه انگور براي درمان بواسير مفيد است.
درمان بواسير با داروهاي گياهي
درمان بواسير با داروهاي گياهي

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.