فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

توسعه گلخانه‌ها و انتقال کشت بسیاری از محصولات آب‌بر مانند سبزی و سیفی از فضای باز به فضاهای بسته مانند گلخانه از جمله برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی طی سال‌های اخیر بوده که نماینده تمام الاختیار سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در ایران (UNIDO) از آمادگی برای

اتاق خبر: الساتدر آمادیو ، در حوزه کشاورزی درصدد حمایت از توسعه کسب و کار در گلخانه‌ها و تولید محصولات گلخانه‌ای و میوه هستیم که با توجه به برنامه وزارت جهاد کشاورزی در زمینه توسعه گلخانه‌ها اگر از سازمان توسعه صنعتی ملل متحد درخواست کمک کند آماده همکاری در این زمینه با ایران هستیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی برنامه‌ریزی برای تخصیص اعتبارات و حمایت مالی از طرح‌های مورد تایید یونیدو در ایران، افزود: بحث اصلی در این زمینه پروژه‌های تعریف شده مانند توسعه گلخانه‌هاست و فعلا نیازی به صحبت درباره اعتبارات نیست. در واقع این پروژه‌ها در حوزه مدیریتی تعریف می‌شوند و یونیدو در مدیریت پروژه و توسعه دانش و تکنولوژی در زمینه مورد نظر همکاری خود را با کشورهای مختلف افزایش می‌دهد تا بتواند ارزش افزوده تولید در آن رسته شغلی را ارتقاء دهد.

نماینده تام الاختیار سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در ایران (UNIDO) گفت: در طرح توسعه کسب و کار در صنعت زنبورداری ایران نیز حمایت مالی هم داریم اما محدود است چراکه وزارت جهاد کشاورزی نیاز چندانی به سرمایه‌گذاری ندارد و یونیدو عمدتاً در حوزه آموزشی، تکنولوژی و مدیریتی به کمک این نوع کسب و کارها می‌آید تا بتواند ارزش افزوده را برای تولیدکننده افزایش دهد.

 روز گذشته سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در ایران (UNIDO) با وزارت جهاد کشاورزی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتحادیه سراسری زنبورداران و صندوق توسعه صنعت زنبورداری تفاهم نامه‌ چندجانبه‌ای در راستای توسعه کسب و کار و کارآفرینی در رسته زنبورداری در ایران به امضا رساندند.

منبع: ایسنا

آمادگی برای حمایت از توسعه گلخانه‌ها در ایران
آمادگی برای حمایت از توسعه گلخانه‌ها در ایران

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.