فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

آلوئه ورا از جمله گیاهان معجزه آسا است که بسیاری از بیماری‌ها را درمان کرده و تاثیر مثبتی بر سلامتی عمومی بدن دارد.
به گزارش خبرداغ ،آلوئه ورا از جمله گیاهان محبوب بوده که در اکثر خانه‌ها وجود دارد زیرا علاوه بر افزایش زیبایی محیط داخل خانه، خواص پزشکی دارویی بسیاری همچون درمان تب، آسم، مشکلات دهان و دندان و آرتروز را به همراه دارد. 

بسیاری از افراد بیشتر به این گیاه به چشم معجزه‌ای در زیبایی و سلامت پوست می‌نگرند زیرا ژل موجود در برگ‌های این گیاه  به علت خواص ضد باکتریایی و ضد تورم در درمان خراش‌ها، جراحت‌ها، محل گزش حشرات، اسکارهای پوستی، آکنه، جوش، التهاب و تورم، جای سوختگی و محل خارش بسیار موثر است و می‌تواند پوست را مرطوب و بازسازی سلولی کند.

علاوه بر این، عصاره آلوئه ورا می‌تواند به راحتی درد را کاهش داده و روند درمان و التیام آن را تسریع بخشد. آلوئه ورا سبب تقویت سیستم ایمنی، تنظیم سطح قند خون، کاهش فشار خون و یبوست، پیشگیری از دیابت نوع دوم و عفونت، بیماری‌های قلبی عروقی و سرطان می‌شود.
آشنایی با خواص دارویی آلوئه‌ورا
آشنایی با خواص دارویی آلوئه‌ورا

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.