فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

كشت و برداشت گوجه فرنگي دو رنگ در بخش مركزي خاش.

به گزارش سرویس علمی جام نیـوز به نقل از ایرنا، در يكي از نمونه هاي بسيار نادرگوجه فرنگي كه از دو رنگ قرمز و نارنجي تشكيل شده در يكي از گلخانه هاي بخش مركزي شهرستان خاش توليد شده است.


گوجه فرنگي يكي از خوشمزه ترين و مفيدترين خوراكي هايي است كه خداوند روي زمين قرار داده است. گوجه هاي معمولي به خاطر داشتن ليكوپن به رنگي قرمز در مي آيند و بسياري از خاصيت آن ها نيز در اين ماده خاص قرار دارد.


به تازگي گوجه فرنگي دو رنگ كه بصورت مساوي به دو رنگ قرمز و نارنجي تقسيم شده و از كود مينرال تغذيه ميكند در يكي از گلخانه هاي بخش مركزي شهرستان خاش توليد شده كه يكي از نمونه هاي بسيار نادر، كه نظر بسياري را به خود جلب كرده است.


اين نوع گوجه فرنگي كه توجه جامعه علمي را به خود جلب كرده است، سرشار از آنتي اكسيدان و مزه بسيار خوبي هم دارد. اين ميوه همچنين براي مبارزه با ديابت و چاقي بسيار مفيد است.


خاش از توابع استان سيستان و بلوچستان در 185 كيلو متري جنوب زاهدان واقع شده است.

گوجه‌ فرنگي دو رنگ دیده اید؟
گوجه‌ فرنگي دو رنگ دیده اید؟

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.