فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

محمدحسین اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و ادوات باغبانی در محل نمایشگاه بین‌المللی بیرجند برای بازدید علاقه‌مندان دایر می‌شود.


وی تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بیرجند دایر می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این نمایشگاه تعداد 22 شرکت‌کننده تازه‌ترین تولیدات، دانش و تجربیات خود را در حوزه امور گل، گیاه و باغبانی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

اکبری ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، تهران و همدان هستند که محصولات خود را در مساحتی حدود 800 مترمربع عرضه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و ادوات باغبانی بیرجند تا چهارم اردیبهشت‌ماه از ساعت 17 الی 22 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

هشتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و ادوات باغبانی در بیرجند گشایش یافت
هشتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و ادوات باغبانی در بیرجند گشایش یافت

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.