فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

مصرف روزانه آب سیب زمینی با سلول های سرطانی مقابله می کند و مانع از آسیب دیدگی سلول های سالم می شود. همچمین آب سیب زمینی، باکتری های مفید در سیستم گوارش را تکثیر می کند و خواص زیاد دیگر که به آن میپردازیم
خواص آب سیب زمینی خام
خواص آب سیب زمینی خام
سیب زمینی یکی از پرمصرف ترین مواد غذایی در سراسر دنیا به حساب می آید.

خواص آب سیب زمینی خام
سیب زمینی حاوی نشاسته و تقریبا عاری از چربی و کلسترول است.این گیاه که یکی از درمان های طبیعی به حساب می آید قرن ها مورد استفاده قرار گرفته است.اما خواص آن:

1.مصرف روزانه آب سیب زمینی با سلول های سرطانی  مقابله می کند و مانع از آسیب دیدگی سلول های سالم می شود.

2.آب سیب زمینی خاصیت ضد التهابی دارد و برای مبتلایان به آرتریت مفید است.خوردن یک لیوان از آب آن  طی چند هفته درد را بر طرف خواهد کرد.

3.منبع عالی آهن و فولیت است که برای تولید سلول های قرمز  خون  لازم است.بنابر این برای مبتلایان به کم خونی مفید است.

4.تاثیر سم زدایی دارد و در پاکسازی کبد موثر است.در صورت امکان هر روز صبح ناشتا یا نیم ساعت قبل از صبحانه، آب 200 گرم سیب زمینی خام را میل کنید.

5.ماسک تهیه شده از آب سیب زمینی  و ماست برای آب رسانی به پوست وکاهش چروک و  خط های ریز صورت  مفید است.

6.باکتری های مفید در سیستم گوارش را تکثیر می کند .

7.مخلوطی ازآب آن با سفیده تخم مرغ و عسل را به مو ها بمالید و بگذارید 2 ساعت بماند.سپس با شامپوی ملایم بشویید تا از ریزش مو پیش گیر ی شود.


نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.