فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

موز از میوه هایی است که بخاطر خواص بسیار آن از سوی پزشکان برای درمان بعضی از بیماریها تجویز می شود. موز سرشار از مواد مغذی، ویتامین و فیبر است، و دارای مقدار زیاد پتاسیم می باشد.

به گزارش دیلی خبر ایران،موز از میوه هایی است که بخاطر خواص بسیار آن از سوی پزشکان برای درمان بعضی از بیماریها تجویز می شود. موز سرشار از مواد مغذی، ویتامین و فیبر است، و دارای مقدار زیاد پتاسیم می باشد.

اما موز سیاه شده چطور؟

در میان مردم این باور اشتباه شایع است که فکر می کنند موز سیاه شده "گندیده" است، و به همین دلیل آنرا دور می اندازند. اما تحقیقات جدید عکس آنرا ثابت کرده است.

اکنون مشخص شده که موزهای با لکه های تیره نشان از رسیده بودن موز دارد، و ماده TNF آن بیش از هرزمان دیگری است.

TNF مخفف "Tumor Necrosis Factor" است که به معنی ماده ای است که با سرطان و سلولهای غیرطبیعی در بدن مبارزه می‌کند.

متخصصان می گویند که خوردن موزهای رسیده با لکه های تیره ماده TNF را به مقدار زیاد به بدن ما می رساند که می تواند جلوی رشد غده های سرطانی را بگیرد.

العربیه

 موز سیاه شده "گندیده" نیست، ضد سرطان است!
 موز سیاه شده "گندیده" نیست، ضد سرطان است!

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.