فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸         
  

نوزدهمین کنگره ملی و هفتمین کنگره بین‌المللی «زیست‌شناسی ایران» با شعار «بحران آب»، شهریور سال آینده در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، دکتر اصغر اصغری مقدم، رییس دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: محققان و پژوهشگران برای ارسال مقاله در این کنگره تا 15 اسفند ماه امسال فرصت دارند مقالات خود به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

وی افزود: زیست شناسی گیاهی (فیزیولوژی گیاهی، سیستماتیک و اکولوژی گیاهی، سلولی و تکوینی گیاهی)، زیست شناسی جانوری (فیزیولوژی جانوری، بیوسیستماتیک جانوری و اکولوژی جانوری، بافت و جنین‌شناسی)، زیست شناسی سلولی و مولکولی (بیوشیمی و بیوفیزیک، ژنتیک، علوم سلولی و مولکولی، میکروبیولوژی) و زیست‌شناسی کاربردی (بیوتکنولوژی، نانوبیوتکنولوژی، محیط زیست و منابع طبیعی) و ... از جمله محورهای اصلی این کنگره است.

وی با اشاره به سخنرانان خارجی این کنگره خاطرنشان کرد: در این کنگره «شارلوته پوشن ریدر» از دانشگاه بارسلونا اسپانیا،«پتر ایلز» از دانشگاه لایپزیگ آلمان، «محمد اشرف» از بنیاد علم، اسلام آباد پاکستان و «اسماعیل چکماک» از دانشگاه سابانچی، استانبول ترکیه به سخنرانی خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.tabrizu.ac.ir مراجعه کنند.

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی «زیست‌شناسی ایران»
آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی «زیست‌شناسی ایران»

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.