فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴         
  

گرگان - رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان اعلام کرد: تسهیلات بانکی ارزان قیمت با نرخ سود هفت درصد، به طرح های توسعه کشاورزی در استان پرداخت می شود.

مهندس ˈسیدنصیر سیدمحمدیˈ روز یکشنبه گفت: طرح توسعه کشاورزی در استان با اعطای تسهیلات بانکی با نرخ هفت درصد، در خدمت متقاضیان و فارغ التحصیلان واجد شرایط، کارآفرینان و سرمایه گذاران است.

وی، اولویت های طرح توسعه کشاورزی در استان را شامل ˈمجتمع های گلخانه ای، شیلاتی و آبزی پروری، طرح های امور تولیدات گیاهی و تولیدات دام و طیورˈ برشمرد.

وی هم چنین طرح های ˈآب و خاک، صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، دام پزشکی، جنگل، مرتع، آبخیزداری و طرح های کوچک کشاورزی خانگیˈ را از دیگر موارد عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: از متقاضیان واجد شرایط استفاده از مزایای طرح توسعه کشاورزی و سرمایه گذاران و کارآفرینان برای سرمایه گذاری در طرح های توسعه کشاورزی با اعطای تسهیلات ارزان قیمت با نرخ سود هفت درصد، تا سقف 10 میلیارد ریال و سهم آورده 30 درصد دعوت به عمل می آید که به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان های سراسر استان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی خدمتی به تولید ملی کشور با ایجاد اشتغال سالم و فرصتی مناسب برای توسعه و احیاء کشاورزی استان است.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.