فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸         
  

خبرگزاري آريا-

اين بار مي‌خواهيم يک دمنوش گياهي ديگر را معرفي کنيم، دم‌نوش گياه ريحان داراي خواص بسيار زيادي است، پيشنهاد مي‌کنيم گاهي اين دمنوش را جايگزين چاي سياه کنيد.


خواص درماني دمنوش ريحان :
اين بار مي‌خواهيم يک دمنوش گياهي ديگر را معرفي کنيم، دم‌نوش گياه ريحان داراي خواص بسيار زيادي است، از جمله: آرام بخش و نشاط آور، برطرف کننده گلودرد، ضد دل‌پيچه و تهوع و مناسب براي دستگاه گوارش.

پيشنهاد مي‌کنيم گاهي اين دمنوش را جايگزين چاي سياه کنيد.

طرز تهيه دمنوش ريحان:
براي تهيه اين دمنوش چند برگ ريحان را در يک قوري آب با 80 درجه بريزيد تا  به مدت 4 الي 5 دقيقه دم بکشد، حالا دمنوش ريحان آماده است.
در صورت تمايل به شيرين کردن مي‌توانيد از مقداري عسل استفاده کنيد.

مشخصات دمنوش ريحان:
دمنوش ريحان با رنگي شبيه به دمنوش رزماري و عطري فوق العاده دلنشين مي تواند يه پيشنهاد خوب براي يک روز شلوغ و پر استرس باشد. طعم اين دمنوش اغلب سليقه ها را راضي نگه مي دارد. دقت داشته باشيد که ميزان برگ ريحاني که براي تهيه دمنوش از آن استفاده مي کنيد بر روي ميزان تندي آن تاثير مستقيم دارد. پيشنهاد مي کنيم در صورت تمايل براي شيرين کردن آن از عسل کمي استفاده کنيد تا از طعم اصلي آن بيشتر لذت ببريد.

منبع:farateb.com

خواص دمنوش ريحان
خواص دمنوش ريحان

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.