فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  


نایب رییس مجمع ملی هماهنگی و حمایتی تشکل‌های کشاورزی کشور واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی را از معضلات توسعه این بخش برشمرد.

سجاد سنجابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، گفت: برای جلوگیری از ناامیدی و دلسردی کشاورزان بهتر است بسترهای توسعه بخش کشاورزی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده به نحو مطلوبی در کشور فراهم شود.

سنجابی گفت: کشاورزی می‌تواند نقش موثری در توسعه همه جانبه کشور ایفا کند، چراکه در کشور ما اقلیم‌های متفاوت آب و هوایی در کنار هم وجود دارند و استفاده از این پتانسیلهای خارق‌العاده می‌تواند نقش موثری در شکوفایی کشور ایفا کند.

وی در ادامه از برتری کشورها نسبت به سایر کشورها سخن به میان آورد و اذعان داشت: ظرفیت های کشور در عرصه کشاورزی کم نظیر است و در صورت برنامه‌ریزی مناسب در این عرصه می‌توان شاهد پیشرفت‌های اساسی بود.

سنجابی با اشاره به اینکه از طریق توسعه بخش کشاورزی می توانیم تحریم را بی اثر کنیم، اذعان کرد: افزایش سطح دانش فنی کشاورزان، افزایش سطح زیر کشت و افزایش عملکرد در واحد سطح راهکارهای توسعه بخش کشاورزی هستند.

وی ادامه داد: استفاده از استراتژی‌های مناسب و خط مشی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی می تواند نقش موثری در شکوفایی بخش کشاورزی داشته باشد، چراکه به صراحت می‌توان گفت بخش کشاورزی زیرساخت تمام بخش هاست و شکوفایی در این عرصه می‌تواند موفقیت همه جانبه کشور را در پی داشته باشد.

وی تاکید کرد: در صورت برنامه‌ریزی درست و حساب شده برای بخش کشاورزی، تحریم‌ها نمی‌توانند نقش موثری در کشور ما ایفا کنند و این بار نیز همچون گذشته سرافراز خواهیم بود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.