فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  


معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب شهروندان از هشتمین نمایشگاه بین المللی محصولات ارگانیک این نمایشگاه تا روز یکشنبه 6 دی ماه تمدید شد.

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی با بیان اینکه بیش از 100 تولید کننده محصولات ارگانیک داخلی و کشورهای خارجی در این نمایشگاه شرکت کردند، اظهار کرد: سلامت محصولات غذایی از بحث‌های بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و هدف ما از برگزاری این نمایشگاه در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی محصولات ارگانیک است.

عبدالهی افزود: امسال سازمان میوه وتره بار شهرداری تهران به عنوان دومین سال پیاپی با همکاری خوب انجمن ارگانیک این نمایشگاه را برگزار کرده است و این یکی از اقدامات بسیار خوبی جهت ترویج فرهنگ استفاده از محصولات ارگانیک است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به همکاری خوب سازمان میادین تره بار با وزارت بهداشت، درمان و وزارت جهاد کشاورزی در خصوص رسیدگی به سموم و پایش میوه جات، سبزیجات و صیفی جاتی واردی به میدان مرکزی تره بار، اضافه کرد: ارائه مواد غذایی، صیفی جات و میوه جات ارگانیک، سالم و طبیعی از اهدافی است که سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران دنبال می‌کند.

وی با اشاره به این که نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک از ساعت 9 صبح تا 9 شب برپا می‌شود، عنوان کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب شهروندان، این نمایشگاه تا پایان روز یکشنبه 6 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت‌و‌گو دایر خواهد بود و شهروندان عزیز می‌توانند جهت بازدید و خرید محصولات ارگانیک به نمایشگاه مذکور مراجعه کنند.

نمایشگاه محصولات ارگانیک تا یکشنبه تمدید شد
نمایشگاه محصولات ارگانیک تا یکشنبه تمدید شد

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.