فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

به گزارش 9صبح به نقل از الو دکتر، روغن‌های گیاهی مختلفی وجود دارند که از ریزش مو جلوگیری می‌کنند. البته بازگشت موهای از دست رفته کار دشواری است، اما استفاده صحیح از این روغن‌های گیاهی به شما کمک می‌کند که از ادامه روند ریزش موهایتان جلوگیری کنید.

ریزش مو به تدریج رخ می‌دهد و در اکثر موارد زمانی مورد توجه قرار می‌گیرد که کار از کار گذشته است. عوامل متعددی از جمله ژنتیک، سبک زندگی، رژیم غذایی و نحوه مراقبت بر ریزش مو اثر می‌گذارند. هرگز نمی‌توان از تاثیر عوامل ژنتیکی بر ریزش مو جلوگیری کرد؛ اما می‌توانیم با انجام اقدامات لازم مانع از تشدید  وضعیت پیش رو شویم.

روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی از بهترین روغن‌هایی است که برای جلوگیری از ریزش مو بکار گرفته می‌شود؛ این روغن، با نفوذ در ساقه مو مانع خشک شدن و از دست رفتن رطوبت موها می‌شود. در نتیجه، موهای شما کمتر آسیب دیده و حجم خود را از دست نمی‌دهند. علاوه‌براین، روغن نارگیل از عفونت‌ پوست سر جلوگیری می‌کند. این روغن حاوی اسید لوریک است که نقش قابل توجهی در مقابله با ویروس‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها دارد.


روغن بادام

روغن بادام نیز به دلیل خواص نرم کنندگی‌اش بسیار موثر است. این روغن طبیعی که سرشار از ویتامین دی و ای و مواد آلی مانند کلسیم و منیزیم است، به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل کرده و از خشک و شکننده شدن موهای شما جلوگیری می‌کند. در نتیجه، موهایتان ریزش کمتری خواهند داشت. با تغذیه موهای خود با روغن بادام، از سلامت، ضخامت و رشد موهای خود اطمینان یابید.
جلوگیری از طاسی با استفاده از روغن‌های گیاهی
جلوگیری از طاسی با استفاده از روغن‌های گیاهی

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.