فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

زالزالک یکی از میوه‌های پرطرفدار در شب یلدا محسوب می‌شود و تاثیرات بسیار مثبتی بر سلامتی دارد.


زالزالک میوه‌ای به رنگ قرمز مایل به صورتی است که اندازه آن مانند یک سیب کوچک است و شباهت زیادی به توت‌ها دارد. زالزالک مانند میوه‌هایی همچون هلو و آلو دارای هسته است و مزه ترش و شیرینی دارد. از طعم این میوه در تهیه نوشیدنی‌ها، آب‌نبات‌ها، ژله و مربا بسیار استفاده می‌شود.

زازالک حاوی ویتامین‌هایی همچون A، B و C و ترکیب‌های آلی و هم‌چنین ترکیباتی با خاصیت آنتی‌اکسیدانی فراوانی است که باعث خواص فراوان آن می‌شود. زالزالک در بهبود و درمان مشکلات و بیماری‌های فراوانی همچون بی‌خوابی، اسهال، آنژین صدری و تصلب شرایین بسیار موثر است.

خواص قابل توجه زالزالک از این قرارند:

تنظیم فشار خون
کاهش اضطراب
حفاظت از قلب
بهبود هضم غذا و درمان سوءهاضمه
تقویت سیستم تنفسی
کاهش دردهای شدید قفسه سینه
بهبود خلق و خو و حالات روحی
درمان عفونت‌های روده
افزایش سلامت پوست
تنظیم گلوکز خون
پیشگیری از کم‌خونی یا درمان آن
تناسب اندام
درمان یا مهار دیابت
کاهش گرگرفتگی در دوران
جلوگیری از التهاب
با زالزالک خون خود را در شب یلدا تصفیه کنید
با زالزالک خون خود را در شب یلدا تصفیه کنید

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.