فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

موج - مدير کل نظارت و ارزيابي فرآورده‌هاي طبيعي، سنتي و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: تمامي فرآورده‌هاي طبيعي که مجوز سازمان غذا و دارو را دارند و در بازار کنوني موجود هستند هيچ مشکلي ندارند و انواع آزمايش‌هاي مختلف روي آن ها صورت گرفته است. 



به گزارش خبرگزاري موج، اميرحسين جمشيدي با بيان اين مطلب گفت: در حال حاضر بيش از 8 هزار و 500 گونه گياهي در کشور وجود دارد که بر اساس آمار ثبت شده هزار گونه از اين مجموعه خاصيت دارويي دارد.
وي افزود: براي تبديل گياهان دارويي به داروي گياهي بايد آزمايش‌هايي روي آن ها صورت گيرد تا بتوان فرآورده‌هاي مختلفي از آن توليد کرد.

جمشيدي اظهار داشت: در رابطه با استاندارد هم، هر کشوري فارماکوپه مخصوص به خود را دارد و در اين ميان کشورهاي ضعيفي نيز از فارماکوپه ديگر کشورها استفاده مي‌کنند.

مدير کل نظارت و ارزيابي فرآورده‌هاي طبيعي، سنتي و مکمل سازمان غذا و دارو در ادامه گفت: خوشبختانه کشور ما فارماکوپه خود را دارد که در آن تعريف دقيقي از استاندارد و روش‌هاي آزمايشي وجود دارد.

جمشيدي در پايان گفت: تمامي فرآورده‌هاي طبيعي که مجوز سازمان غذا و دارو را دارند و در بازار کنوني موجود هستند هيچ مشکلي ندارند و انواع آزمايش‌هاي مختلف روي آنها صورت گرفته است. -
بيش از 8 هزار گونه گياهي در کشور وجود دارد
بيش از 8 هزار گونه گياهي در کشور وجود دارد

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.