فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

بیماران دیابتی بدون تجویز پزشک از داروهای گیاهی موجود در عطاری ها استفاده نکنند.
جوان از اهواز؛ دکتر حسین برزگر با بیان اینکه بیماران دیابتی حتما می بایست برای کنترل کردن قند خون، از مصرف شکر، بیسکویت، کیک، آبمیوه و نوشابه پرهیز کنند، افزود: همچنین این تصور که خرما و عسل برای افراد دیابتی مناسب است و قند خون آن ها را افزایش نمی دهد، صحت ندارد.

وی ادامه داد: این مواد قند خون را به شدت افزایش می دهند، بنابراین افراد دیابتی باید مصرف این مواد غذایی را کاهش دهند.

معاون غذا و داروی اهواز تاکید کرد: همچنین قندی که در مواد غذایی نان، برنج، ماکارونی و سیب زمینی وجود دارد، مقدار قندخون را افزایش می دهد، لذا توصیه می شود بیماران دیابتی در رژیم غذایی خود از سبزیجات، ماهی، لبنیات کم چرب و حبوبات بیشتر از سایر مواد غذایی استفاده کنند.

برزگر در پایان خاطرنشان کرد: این بیماران باید زیر نظر پزشک معالج خود دارو مصرف کنند و بدون نظر پزشک نیز از داروهای گیاهی موجود در عطاری ها استفاده نکنند.

ی

رعایت رژیم برای دیابتی ها
رعایت رژیم برای دیابتی ها

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.