فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

ساری - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار از اعمال قوانین قرنطینه گیاهی 137 هزار و 432 تن محموله های کشاورزی وارداتی در بندر این شهرستان خبرداد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، حسن رزاقی گفت: از سوی پست قرنطینه گیاهی خارجی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار مستقر در بندر فریدونکنار از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه با بهره گیری از دستورالعمل و قوانین قرنطینه گیاهی بر روی 137 هزار و 432 تن محموله های کشاورزی خوراکی و دامی انجام گرفت.


وی ادامه داد:طی این مدت در این بندر برای یک هزار و 851 متر مکعب چوب گرد وارداتی اعمال قوانین قرنطینه گیاهی صورت گرفته است.


استان مازندران اکنون دارای سه بندر فعال شامل بندر نوشهر ، بندر فریدونکنار و بندر امیر آباد بهشهر در ساحل 338 کیلومتری دریای خزر دارد.

قرنطینه گیاهی137 هزار تن محموله کشاورزی وارداتی در بندر فریدونکنار
قرنطینه گیاهی137 هزار تن محموله کشاورزی وارداتی در بندر فریدونکنار

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.