فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

200 هکتار از بندهای خاکی طرح های بیابان و جنگل و مرتع درشهرستان بندرلنگه بذرپاشی شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه گفت: در 297 بند وطرح آبخیزداری که براثر بارندگی ها بیش از 35 هزار و 700 مترمکعب آبگیری شده بود بذر گونه های محلی کنار ، مغیر و تورتلیس کاشته شد.

وفاکیش افزود: این بذرها محلی و سازگار با شرایط آب و هوایی این شهرستان است.


وی گفت: هدف از اجرای این طرح احیای پوشش گیاهی و جلوگیری از فرسایش های سطحی در سد و بند های طرح بیابان زدایی روستای ارمک ، طرح صیانت از جنگل روستای گارستانه و طرح مرتعداری روستای مهرگان است.

شهرستان بندرلنگه 344 طرح و بندآبخیزداری دارد که با بارندگی های هفته های گذشته بیش از 10 میلیون و 530 هزار مترمکعب آبگیری شد.

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.