فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

با مصرف آب و داروهای گیاهی می‌توان سنگ کلیه را درمان کرد.

دکتر نوبخت در گفتگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: علل ایجاد سنگ کلیه دفع مقادیر بیش از حد کلسیم از ادرار در اثر اخلال غده پاراتیرویید که تنظیم متابولیسم کلسیم را به عهده دارد یا می‌تواند دراثر مصرف بیش از حد کلسیم و ویتامین دِ باشد.

وی افزود: 85 درصد از علل بروز این بیماری ارثی بوده و زیرنظر پزشک با مصرف دارو درمان می‌شود. از دیگر عوامل بروز این بیماری اضافه وزن و استفاده بیش از حد گوشت قرمز است.

وی اظهار داشت: درمان سنگ کلیه به نسبت اندازه آن متفاوت است و به مراتب هر چه سنگ بزرگتر باشد درمان آن سخت‌تر می‌شود .

از مراحل درمان آن بهترین و ساده‌ترین راه برای سنگ‌های کوچک،‌مصرف مایعات و آب به مقدار لازم و یا استفاده از داروهای گیاهی است با توجه به این که مصرف داروهای گیاهی نیز باید زیر نظر پزشک مصرف شود در غیر این صورت تأثیر به‌سزایی نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: از دیگر عوامل درمان سنگ کلیه تجویز دارو و یا سنگ شکنی و درنهایت و آخرین مرحله از طریق جراحی سنگ برداشته می‌شود.

برای درد کلیه این روش های طبیعی درمان کننده هستند
برای درد کلیه این روش های طبیعی درمان کننده هستند

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.