فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

عرق شاه‌تره یکی از عرقیات گیاهی بسیار موثر در پیشبرد روند ترک سیگار است.

عرق شاه‌تره به دلیل خاصیت تصفیه‌کنندگی و پاکسازی خون از اخلاط موذی و نامناسب روند درمان افراد سیگاری را تسریع می‌کند. این عرق گیاهی یکی از بهترین داروهای گیاهی برای افراد سیگاری محسوب می‌شود که علاوه بر افزایش جذب میزان ویتامین c در بدن این افراد موجب افزایش اشتها و بازگشت به وزن طبیعی به این افراد می‌شود. 

کافی است سری به یکی از نزدیک‌ترین عطاری‌ها یا فروشگاه‌های گیاهی بزنید و عرق گیاهی شاه‌تره را از آنها تهیه کنید. با مصرف این عرق گیاهی علاوه بر پاکسازی خون می‌توانید با صبر و حوصله بیشتری با سیگار خداحافظی کنید. 

علاوه بر این نوشیدن آب کافی و مایعات مناسب از دیگر راهکارهای طبیعی است که به خروج سموم و اخلاط ناسالم و موذی در بدن کمک می‌کند، به ویژه افرادی که از شیوه‌های ماساژ درمانی برای دفع سموم و اخلاط ناسالم بدن خود بهره می‌برند باید به یاد داشته باشند که با نوشیدن مقدار قابل‌توجهی آب در طول روز می‌توانند به دفع سریع‌تر اخلاط و سموم از بدن‌شان کمک کنند.


نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.