فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

شیروان- ایرنا- معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: بیمه محصولات مطمئن ترین پشتوانه برای کشاورزانی است که دچار خسارت شده اند.

به گزارش ایرنا محمد علی طهماسبی پنجشنبه در بازدید از گلخانه به لیمو شیروان اظهار کرد: برای جلوگیری از ضرر و زیان با توجه به احتمال وارد شدن خسارت ناگهانی و حوادث غیر مترقبه بهتر است کشاورزان به بیمه محصول روی بیاورند و از این فرصت استفاده کنند.
وی با اشاره به گلایه های کشاورزان کشت کننده گیاهان دارویی مبنی بر بالا بودن هزینه های سوخت در این گلخانه ها گفت: با وضعیت تولید بیمه نهال محصولات ضروری است و پیشنهاد می شود دیواره های گلخانه دو جداره شود و از وام و تسهیلات استفاده کنید.
طهماسبی افزود: با ارائه راهکارهای مناسب سوخت تقریبا 20 درصد و یا شاید هم کمتر استفاده شود.
مدیر جهاد کشاورزی شیروان نیز در این بازدید گفت: سطح باغات شهرستان شیروان هفت هزار و 200 هکتار است.
سعید خوشقامت اظهار کرد: عمده محصول این شهرستان انگور با سطح سه هزار و 200 هکتار و با بیشترین ارقام کشمشی و سلطانی است.
شهرستان 157 هزار نفری شیروان دومین شهر پر جمعیت خراسان شمالی است که 105 هزار هکتار عرصه کشاورزی و باغی و 12 هزار بهره بردار کشاورزی دارد.ک/3
1744/7186


نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.