فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران اعلام کرد؛ سرانه فضای سبز استان تهران تا 10 سال آینده بیش از دو برابر می شود.

سید مرتضی سلیم آبادی در کارگاه یکروزه مدیران فضای سبز شهرداری های استان تهران در رباط کریم گفت: در همین راستا قرار است 15 میلیون اصله نهال در مدت 5 سال، در 8 هزار هکتار از مناطق مختلف استان تهران کاشته شود.

وی افزود: در دو سال گذشته بیش از 3 میلیون اصله نهال در 2 هزار هکتار از اراضی استان تهران کاشته شده است.
سلیم آبادی همچنین با اشاره به ضرورت تدوین طرح جامع فضای سبز استان تهران گفت: استان تهران باید از لحاظ تولید گل و گیاه و نهال به خودکفایی برسد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران، کاشت گیاهان دارویی را از دیگر برنامه های متولیان فضای سبز شهرهای استان تهران عنوان کرد.

سلیم آبادی تصریح کرد: سرانه فضای سبز استان تهران در حال حاضر 24 متر مربع است و قرار است با اجرای این طرح ها، به 50 متر مربع برسد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.