فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

زین العابدینی: چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج با رویکردی نوین برگزار شد

 - مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به حمایت ویژه از تولید کنندگان در چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج گفت: این رویداد بزرگ فضای سبز استان البرز امسال با رویکردی نوین برگزار شد.

 به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،محمدرضا زین العابدینی با اشاره به پتانسیلها و ظرفیت های موجود در کرج  اظهار داشت: این کلانشهر از ظرفیتها و استعدادهای بسیار بالایی در حوزه های مختلف به خصوص گل و گیاه و کشاورزی برخوردار است که باید از تمامی این ظرفیتها به نحو مطلوبی استفاده شود که با برگزاری نمایشگاه گل و گیاه برای چهارمین بار با رویکردی نوین، این مهم تا حدودی محقق شد.
وی از رسالتهای اصلی مدیریت شهری و سازمان پارکها و فضای سبز را پیوند مردم با طبیعت و فضای سبز اعلام کرد و افزود: در راستای انجام این مهم، طی سنوات گذشته، 3 دوره نمایشگاه گل و گیاه در کلانشهر کرج برگزار و با استقبال مردم و مسئولان استانی و کشوری روبرو شد.
این مسئول با اشاره به بازدید بیش از 300 هزار نفر از شهروندان از نمایشگاه ادوار گذشته یادآور شد: با توجه به اینکه این نمایشگاه در سطح استانی برگزار می شود، به جرأت می توان گفت که جزء معدود نمایشگاه هایی با چنین استقبال و تعداد بازدیدکننده است و هم اکنون به عنوان برند کرج در سطح کشور مطرح شده است.
زین العابدینی به تاثیر به سزای برپایی نمایشگاه گل و گیاه کرج در اقتصاد این حوزه در سطح استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: خلق مناظر زیبا با استفاده از پوششهای مناسب و گوناگون گیاهی یکی از مهم ترین اهداف برپایی نمایشگاه گل و گیاه است که ضمن دلپذیر تر کردن فضای باغ گلها، باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان می شود.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج اضافه کرد: در نمایشگاه گل و گیاه امسال از شهرهای گیلان، مازندران، کرج، تهران، مشهد، محلات و یزد حضور داشته و به ارائه محصولات و دستاوردهای خود پرداختند، در واقع در برپایی این نمایشگاه از حضور غرفه های جانبی غیرمرتبط با گل و گیاه خودداری و در واگذاری غرفه ها فقط به بحث گل و گیاه پرداخته شده بود.
این مسئول گفت: امسال در طراحی های محیطی و landscape تغییرات ویژه ای اعمال شده بود تا شهروندان در بازدید از نمایشگاه گل و گیاه، با فضایی جدید و نو روبرو شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برپایی جشنواره لاله های کرج برای سومین سال متوالی به عنوان دیگر اقدام سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج طی شش ماهه اول سال اشاره کرد و گفت: طی 11 روز برپایی این جشنواره بیش از 70 هزار نفر از شهروندان از آن بازدید کردند و از مناظر زیبای ایجاد شده بهره بردند.
زین العابدینی با اشاره به اینکه جشنواره لاله های شهر کرج از 20 فروردین ماه سال جاری در محل باغ گلهای پارک شهید چمران به مدت شش روز برپا و به دلیل تعداد کثیر مراجعه کنندگان به مدت پنج روز دیگر تمدید شد، عنوان کرد: امسال برای اولین بار بود که جشنواره لاله ها به مدت 11 روز برگزار شد و این نشان دهنده ذوق، شور و نشاط شهروندان در شرکت از چنین جشنواره هایی است.
این مسئول ادامه داد: امسال با هماهنگی روابط عمومی سازمان، در سومین جشنواره لاله ها بیش از 3 هزار دانش آموز دختر و پسر مقاطع مختلف تحصیلی استان البرز و کلانشهر کرج در جشنواره لاله ها حضور یافتند و از فضای دلنشین ایجاد شده بهره بردند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.