فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

اگر تلاش میکنید تا پرندگان و پروانه ها را به باغچه تان جذب کنید، باید سعی کنید در شرایطی که مشکلات آفت بروز میکند، استفاده از حشرات برای مبارزه با آفات را در نظر بگیرید. برای روشهای طبیعی مبارزه با آفت، میتوان از حشرات مفید بهره گرفت. برخی حشرات دشمنان طبیعی آفتهایی هستند که میخواهید با آنها مبارزه کنید. این روش مبارزه علاوه بر سمی نبودن، در بلند مدت بسیار موثرتر از مواد شیمیایی در کنترل و پیشگیری از هجوم آفتها عمل میکنند
استفاده از حشرات مفید برای با آفات آفت
استفاده از حشرات مفید برای با آفات آفت


اگر تلاش میکنید تا پرندگان و پروانه ها را به باغچه تان جذب کنید، باید سعی کنید در شرایطی که مشکلات آفت بروز میکند، به کمک طبیعت برای مبارزه با آنها تکیه کنید نه مواد شیمیایی چرا که این مواد مضر به پرندگان و پروانه ها   آسیب میرسانند.

استفاده از حشرات مفید برای مقابله با شته

استفاده از سن شکارگر برای کنترل آفات

استفاده از آخوندک برای کنترل آفات


استفاده از حشرات برای مبارزه با آفاتاستفاده از حشرات برای مبارزه با آفات


برای روشهای طبیعی مبارزه با آفت، میتوان از حشرات مفید بهره گرفت. برخی حشرات دشمنان طبیعی آفتهایی هستند که میخواهید با آنها مبارزه کنید. این روش مبارزه علاوه بر سمی نبودن، در بلند مدت بسیار موثرتر از مواد شیمیایی در کنترل و پیشگیری از هجوم آفتها عمل میکنند.

ممکن است حشرات سودمند پیش از این نیز بخشی از اکوسیستم طبیعی بسیاری از باغچه های شما بوده اند اما برای اطمینان از این که برای کنترل مشکلات آفت و کارامدی آن، مطمئن شوید میتوانید به جمعیت آنها اضافه کنید. اگر چه گهگاهی این حشرات مقداری از لاروها یا تخمهای پروانه ها را نیز میخورند، اما این هزینه کمی در برابر فواید متعدد استفاده از آنها است.

استفاده از حشرات برای مبارزه با آفات گیاهاستفاده از حشرات برای مبارزه با آفات گیاه

شناختن دشمن گیاهان سپس انتخاب روش مقابله با آن

اولین قدم برای استفاده از حشرات مفید در باغچه، این است که بفهمید چه آفتی به گیاهان شما هجوم آورده است. همین که آفت را شناسایی کنید، میتوانید وسیله مناسبی برای کنترل آن انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که ممکن است بیش از یک گزینه خوب برای این کار داشته باشید. برای افزایش کارایی و ایجاد پشتیبانی محض احتیاط، از چند روش کنترلی برای مبارزه با یک مشکل آفت استفاده کنید.

خریداری آنلاین حشرات مفیدخریداری آنلاین حشرات مفید

میتوانید حشرات مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. برای این که بدانید چه مقدار حشره باید سفارش بدهید، باید بدانید چه مساحتی را میخواهید تحت پوشش قرار دهید، سپس به کاتالوک آن مراجعه کنید تا ببینید چه مقدار حشره لازم دارید. در این مورد نیز همانند استفاده از آفت کش ها، مقدار بیشتر لزوما به معنی مقابله کارامد تر با آفت نیست. اگر تعداد حشرات به نسبت باغچه تان بیشتر باشد، آنها به دنبال غذا به جاهای دیگری خواهند رفت و باغچه شما را ترک خواهند کرد یا این که از گرسنگی می میرند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.