فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

کرج-ایرنا- مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز کرج از گشایش چهارمین نمایشگاه گل و گیاه از 16 شهریور در این کلانشهر خبرداد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی شورا و شهرداری کرج ، محمدرضا زین العابدینی روز سه شنبه گفت : این نمایشگاه با رویکرد حمایت از تولیدکنندگان داخلی با پهن کردن چهارمین نمایشگاه گل و گیاه در کرج فعال می شود.
وی ادامه داد: اولویت امسال حمایت ویژه از تولیدکنندگان این حوزه است .
زین العابدینی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در کرج اظهار داشت: این کلانشهر از ظرفیت ها و استعدادهای بسیار بالایی در حوزه های مختلف به خصوص گل و گیاه و کشاورزی برخوردار است که باید از تمام این ظرفیت ها به نحو مطلوبی استفاده شود.
وی از رسالت های اصلی مدیریت شهری و سازمان پارکها و فضای سبز را پیوند مردم با طبیعت و فضای سبز اعلام کرد و افزود: در اجرای این مهم، طی سنوات گذشته، 3 دوره نمایشگاه گل و گیاه در کلانشهر کرج برگزار و با استقبال مردم و مسوولان استانی و کشوری روبرو شد.
این مسوول با اشاره مطلوبیت برگزاری نمایشگاه و استقبال شهروندان از این رویداد عظیم در استان البرز عنوان کرد: این اطمینان خاطر را به تمامی دوستداران فضای سبز و گل و گیاه می دهیم که چراغ نمایشگاه گل و گیاه در کرج روشن می ماند که در این راستا امسال نیز چهارمین نمایشگاه گل و گیاه در این کلانشهر برگزار خواهد شد.
زین العابدینی ادامه داد: از چند ماه گذشته اقدامات لازم برای برپایی نمایشگاه در حال انجام است و هم اکنون که به هفته پایانی برای افتتاح نمایشگاه نزدیک می شویم، کارشناسان و کارگران سازمان شبانه روز در حال تلاش هستند تا بتوانند فضایی متفاوت با سالهای گذشته را برای شهروندان خلق کنند.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به بازدید بیش از 300 هزار نفر از شهروندان از نمایشگاه ادوار گذشته یادآور شد: با توجه به اینکه این نمایشگاه در سطح استانی برگزار می شود، به جرأت می توان گفت که جزء معدود نمایشگاه هایی با چنین استقبال و تعداد بازدیدکننده است و هم اکنون به عنوان برند کرج در سطح کشور مطرح شده است.
وی به تاثیر به سزای برپایی نمایشگاه گل و گیاه کرج در اقتصاد این حوزه در سطح استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: خلق مناظر زیبا با استفاده از پوشش های مناسب و گوناگون گیاهی یکی از مهم ترین اهداف برپایی نمایشگاه گل و گیاه است که ضمن دلپذیر تر کردن فضای باغ گلها، باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان می شود.
این مسوول از اتمام زمان ثبت نام تولیدکنندگان برای حضور در نمایشگاه خبر داد و گفت: ستاد برگزاری نمایشگاه، تمامی درخواست های ثبت شده در سایت kifex.ir را مورد بررسی قرار داده و از تمامی آنها، در مجموع 130 نفر از متقاضیان برای برپایی غرفه در نمایشگاه انتخاب شدند.
زین العابدینی اعلام کرد: محصولات قابل ارائه در نمایشگاه گل و گیاه کرج شامل انواع گلهای آپارتمانی، انواع کاکتوس، گلهای زینتی، گلهای فصلی، انواع گلدان، بذر، گیاهان باغچه ای، خاک و کود، گلخانه، طراحی فضای سبز landscape، نهاده های کشاورزی و درختچه های زینتی است.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج اضافه کرد: در نمایشگاه گل و گیاه امسال از استان های گیلان، مازندران، البرز، تهران، خراسان رضوی ،اصفهان و یزد حضور دارند و به ارائه محصولات و دستاوردهای خود می پردازند، در واقع در برپایی این نمایشگاه از حضور غرفه های جانبی غیرمرتبط با گل و گیاه خودداری و در واگذاری غرفه ها فقط به بحث گل و گیاه پرداخته شده است.

وی گفت: امسال در طراحی های محیطی و landscape تغییرات ویژه ای اعمال شده است تا شهروندان در بازدید از نمایشگاه گل و گیاه، با فضایی جدید و نو روبرو شوند.
چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج از 16 الی 20 شهریورماه جاری از ساعت 10 الی 21 در محل باغ گلهای پارک شهید چمران برگزار می شود، همچنین مراسم افتتاحیه با حضور مسوولان کشوری، استانی، شهری و اصحاب رسانه در روز یکشنبه 15 شهریور از ساعت 18 در باغ گلها برگزار خواهد شد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.