فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

ساعت24- افتادگی و شل شدن پوست بزرگ‌ترین عامل پیری پوست به حساب می‌آید و به دلیل اینکه بسیاری از افراد به دنبال راه‌هایی برای جوان ماندن پوست هستند بهتر است پیشگیری را جایگزین درمان کنیم

 
انگور از جمله میوه‌هایی است که از عصاره آن در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی به خصوص کرم‌های لیفتینگ و لوسیون‌ها استفاده می‌شود، علت هم آن است که انگور سرشار از خواص آنتی اکسیدانی و پاک‌کنندگی است خواص آنتی‌اکسیدانی یک میوه از بین بردن سلول‌های سرطان‌زا و محکم شدن پوست می‌شود، معمولا میوه‌هایی که خاصیت اسیدی دارند خواص پاک‌کنندگی هم دارند، انگور هم جزو این دسته از میوه‌هاست .
به گزارش آرایشیک، اغلب افرادی که دچار افتادگی پوست می‌شوند می‌توانند از ماسک‌های جوان‌کننده و استحکام‌بخش پوست استفاده کنند.

ماسک ضد افتادگی پوست انگور

مواد لازم / انگور هسته‌دار ۴ خوشه

دستور تهیه
انگورها را در ظرفی ریخته و کمی بجوشانید تا پوست آنها جدا شود، سپس آنها را بکوبید تا کاملا نرم و یک‌دست شود، ماسک شما آماده است. ماسک را به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه روی پوست‌تان قرار دهید و از مالیدن ماسک اطراف چشم و دهان‌تان بپرهیزید و بعد از مدت تعیین شده صورت‌تان را با آب ولرم بشویید و با آب سرد آبکشی کنید، از آنجا که این ماسک حاوی اسیدهای طبیعی است بعد از استفاده از ماسک، ازکرم مرطوب‌کننده برای آبرسانی به پوست‌تان استفاده کنید.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.