فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴         
  

رتقال ميوه اي استوا اي مي باشد و در بسياري از کشورها مورد استفاده قرار مي گيرد. بيماري سرطان در چند سال اخير باعث بروز مشکلاتي در زندگي انسان شده است و در اين بين به دنبال کشف شيوه هاي درماني نقش ميوه پرتقال برجسته تر از هميشه شده است. ميوه پرتقال که در رنگهاي مختلفي در طبيعت يافت مي شود در درمان سرطان بيشترين تاثير را داشته و از اين ميوه دارو هاي شفا بخش بسياري به بازار روز عرضه شده است. زندگي ما در ارتباط مستقيم با تغذيه روزمره ما مي باشد اينکه چه ميخوريم چه مينوشيم وبا شيوه اي غذا را ميخوريم و چه موادي را ووارد بدنمان مي کنيم همگي در سلامت ما تاثير دارند.

خوردن پرتقال در طول روز به تعداد 2 عدد و خوردن آب کافي ميتواند برخي رسوب گذاري ها را در بدن از بين ببرد. و تا حد ممکن سلامتي را دوباره براي بدن انسان به ارمغان آورد. پرتقال ميتواند شادي را به زندگي ما هديه دهد. عصاره پرتقال در بسياري از دارو هاي گياهي مورد استفاده شرکت هاي بزرگ دارو سازي مي باشد.

سرطان عامل مرگ انسان هاست و پرتقال ميتواند سرطان را تا حد قابل توجهي کاهش دهد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.